Show je laatste aankopen #9

Heeft iemand toevallig al fairy tale gelezen? Is het echt weer een eng Stephen King verhaal, zoals Pet Cemetery/It of valt het wel mee? Ik ben erin begonnen en durf niet meer goed verder te lezen omdat ik bang ben dat het te eng wordt… (Heel suf maar af en toe heb ik dat opeens)

1 like

skincaaaare :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

8015-lifestyle

18 likes

12 likes

10 likes

Gisteren m’n vervelende regenjas geswapt voor deze parels!

Alleen heb ik nu geen regenjas meer. Dus de volgende aankoop in dit topic gaat wss een regenjas zijn :’)

18 likes

36 likes

Van Wefashion

26 likes

Heb je six crimson cranes dan gelezen aangezien je rechtsonder hebt gekocht? Ik heb die net binnen namelijk, vond je die leuk

4 likes

Yes, heb ik gelezen en vond ik leuk! Heb Cranes vier sterren gegeven.

1 like

Allebei via Vinted

Regenjas van Only

11 likes

Deze zijn zo leuk! :heart_eyes:

3 likes

Ik kocht schoeisel deze week :sweat_smile:

@DeeDee ik kies vaak geen Homer. Paar keer als ik zelf verzend duurde t echt lang voordat t aankwam bij pakketpunt. Verder zou ik gewoon kijken naar het goedkoopst bij jou in de buurt :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Iedere bezorgdienst is kut. Maar ik zou kijken naar welke afhaalpunten er bij je in de buurt zitten, en of hun openingstijden een beetje handig zijn voor jou.
Vaak zijn het van die kleine zaakjes die dan alleen de eerste en derde donderdag van de maand tussen 15.00 en 16.00 open zijn.

2 likes

@Henry heb maar voor ups gekozen, die bezorgen ze hier in de buurt bij een automaat dus kan ik t ophalen wanneer ik wil, bedankt voor jullie antwoorden!

6 likes

Voor bij mijn fiets

28 likes

Dan moet ik de aankoop natuurlijk ook wel laten zien hè

21 likes

H&M :+1:

11 likes

Hysterische hardloopschoenen in de hoop dat ik weer ga opbouwen

En deze :heart_eyes:
image

27 likes

11 likes