Show je laatste aankopen #9

Als ze niet goed zijn kun je zoeken op bootschoenen. Mijn zussen hadden deze altijd vroeger!

4 likes

Ik zit snel in kinderschoenen, maar ze vallen eerder smal dan breed. Dus hopenlijk voor jou precies goed!
Ik vind ze wel leuk in ieder geval :smile:

2 likes

Rains a-line regenjas. Vond dit model leuker dan die rechte modellen en er was korting dus ietsje beter te betalen (op Frank. nl).

17 likes

Zara

De regenjas

10 likes

En deze twee bij TK Maxx (voor maar 17 euro per stuk!)

28 likes

Mn adidas club c85 sneakers heb ik helemaal opgedragen en zijn niet meer schoon te krijgen, en nu stonden ze in goede staat op vinted, heb er 11 euro voor betaald incl verzending :heart:

30 likes

Ik heb hetzelfde model van Reebok in het gebroken wit, en zwart, en bij de zwarte trekt hij heel lelijk op de neus bij mijn grote teen. Daardoor durf ik ze nu niet opnieuw te kopen. Echt jammer want ze lopen echt superlekker!

4 likes

Ik doe mee met de regenjassentrend. Dit is Olia van Human Nature, gekocht bij de anwb.

14 likes

Oh wat vervelend, ik heb precies deze met parelmoer effect en nooit last van gehad! Wel al 5 jr geleden gekocht denk ik. Ze lopen zo lekker dat dat mijn voornaamste reden was om precies dezelfde nog eens te kopen.

1 like

Wooow goeie deal!

3 likes

Ik heb deze ook op het oog.
Is het echt regenjas materiaal, of meer winterjas materiaal die ook water- en winddicht is.

2 likes

Meer een winterjas dat waterdicht en winddicht is.

4 likes

Die is echt fantastisch! Ik heb hem 3 jaar geleden gekocht voor fietsen naar werk. Hij is hoed waterdicht, wind gaat er inderdaad niet doorheen dus daarmee is de jas ook warm, vooral als ik beetje doorfiets en daarmee ook warm word. Niet gedacht dat ik zo enthousiast zou zijn over een anwb jas.

5 likes

nou heb 'm binnen en zoals verwacht; hij is niet zo heel lang. ik ben zelf maar 1.71 maar hij komt tot nét boven mijn voet, en dan was deze eigenlijk ook een halve maat te groot waardoor hij wat lager hing. dus nee. rest van mn bestelling wel helemaal top overigens, vooral het groene jasje

foto

o shit dit moest een reactie zijn op @Bloem nav mijn monkibestelling

3 likes

Ja ook ik ben enthousiast over de winterjassen van de ANWB. Die zijn echt top, houden je goed warm.

6 likes

En hier ook een nieuwe (winter)jas van Jack Wolfskin omdat ik geen jas meer had tegen de regen. Kon 'm vandaag meteen goed gebruiken in de regen.

12 likes

Alleen nog een partner vinden die je anwb passie deelt.

5 likes

Ik ben hem nog aan het bewerken!

2 likes

Met deze kleding haal je hem wel over

19 likes

Geurwolkje + fris briesje geur olie 🫠

10 likes