Dat linker boek is echt een van mn meest gebruikte kookboeken. Goede deal!
Laf it
Matcht ook perfect met je plaatje!
Oké hij is gewelllldig Maar 1 tip aan iedereen die m koopt: hij valt groot! Heb een maat kleiner dan normaal en hij zit nog steeds tegen t ruime aan; zelfs met een dikke trui eronder.
Ik heb deze webshop overal geblokkeerd omdat een van de modellen die ze veel gebruiken echt een kutwijf op mijn school was
Ik vind die naam zo cringy
Ja walgelijk
Zei een maand geleden tegen iemand dat ik Aubade echt een mooi merk vond en nu hadden ze 40-50% korting weet wel niet of ik ze van mezelf allebei mag houden haha
Jaaa m’n lievelingsmerk ook! Heel nice. Heb net ook nog 2 bh’s besteld via zalando lounge van aubade, maar ook even afwachten of ik ze houd
Heel mooi maar pfff waarom de modellen zo extreem gephotoshopt
Haha op die bovenste is haar hoofd ineens twee keer zo groot als haar lichaam??
Nou deze jas kwam mooi op tijd met dit mistige koude weer. Het houd je in elk geval warm.
Edit: @Dibs ik vind mistig weer ook niks, maar dan hoef je niet gelijk boos om te worden.
Lekker warm en mooi! Wel even opletten, kan niet met de gewone was mee. Gelukkig heb ik nou die kleine kledingstomer.
Mooie trui!
Wol hoef je ook niet zo vaak te wassen! Er zit een natuurlijk olielaagje op die vuil afstoot. Ik was m’n wollen truien misschien twee keer per winter en voor de rest lucht ik ze.
Same! Ik heb ook een stoomprogramma op mn wasmachine daar fris ik m mee op.
Donkere kleuren blijven wel mooier dan lichte. Dus als er een vlekje op komt was ik m wel op het handwasprogramma.
Heel fijne truien!
Dank jullie wel!
Spill the tea pls