Show je laatste aankopen #9

Dat linker boek is echt een van mn meest gebruikte kookboeken. Goede deal!

5 likes

Liefde op t eerste gezicht :heart_eyes: hoop dat ie past

58 likes

Laf it

2 likes

Matcht ook perfect met je plaatje!

11 likes

Oké hij is gewelllldig :heart: Maar 1 tip aan iedereen die m koopt: hij valt groot! Heb een maat kleiner dan normaal en hij zit nog steeds tegen t ruime aan; zelfs met een dikke trui eronder.

6 likes

Ik heb deze webshop overal geblokkeerd omdat een van de modellen die ze veel gebruiken echt een kutwijf op mijn school was

47 likes

Ik vind die naam zo cringy :face_with_spiral_eyes:

14 likes

Ze hebben een bijpassende sjaal bij de shoeby

22 likes

Ja walgelijk

3 likes

Zei een maand geleden tegen iemand dat ik Aubade echt een mooi merk vond en nu hadden ze 40-50% korting :partying_face: weet wel niet of ik ze van mezelf allebei mag houden haha

32 likes

Jaaa m’n lievelingsmerk ook! Heel nice. Heb net ook nog 2 bh’s besteld via zalando lounge van aubade, maar ook even afwachten of ik ze houd

3 likes

Heel mooi maar pfff waarom de modellen zo extreem gephotoshopt :pensive:

8 likes

Haha op die bovenste is haar hoofd ineens twee keer zo groot als haar lichaam??

6 likes

Nou deze jas kwam mooi op tijd met dit mistige koude weer. Het houd je in elk geval warm.

Edit: @Dibs ik vind mistig weer ook niks, maar dan hoef je niet gelijk boos om te worden.

4 likes

Lekker warm en mooi! Wel even opletten, kan niet met de gewone was mee. Gelukkig heb ik nou die kleine kledingstomer.

11 likes

Mooie trui!

Wol hoef je ook niet zo vaak te wassen! Er zit een natuurlijk olielaagje op die vuil afstoot. Ik was m’n wollen truien misschien twee keer per winter en voor de rest lucht ik ze.

6 likes

Same! Ik heb ook een stoomprogramma op mn wasmachine daar fris ik m mee op.
Donkere kleuren blijven wel mooier dan lichte. Dus als er een vlekje op komt was ik m wel op het handwasprogramma.
Heel fijne truien!

5 likes

Dank jullie wel!

6 likes

Spill the tea pls

Dit hele dure tasje van de ikea

22 likes