Ik wil eigenlijk bijna geen aankopen meer doen in reguliere kledingwinkels, maar omdat het slagen voor (sport)broeken die lang genoeg zijn niet lukt bij kringloopwinkels en de boel wel aan vervanging toe is toch nog maar een bestelling bij Asos Die Topshop Jamie broeken heb ik al eerder gehad, zitten echt goddelijk en gaan heel lang mee.
Smaakt het een beetje zoals caramac ?
Het heeft er iets van weg maar dan lekkerder.
Nog nooit van dit merk gehoord, maar wat een mooie dingen hebben ze.
Ik heb deze ook, binnen veel minder last van mijn allergieën
Deze post doet me eraan denken dat ik ook nog een ventilator wil voor de slaapkamer. @Clarity ben jij nog tevreden met die van jou? En hoe was het ophangen? Goed te doen? Ik overdrijf niet namelijk als ik zeg dat mijn vriend en ik op klusgebied echt complete nullen zijn. Nog nooit een muurtje geverfd of een lamp opgehangen. Daarom twijfel ik om ‘m te halen haha, maar het is zooo warm in de slaapkamer.
Andere variant, maar van hetzelfde merk: Mijn ouders hebben er een en ze zijn er zooo blij mee. De instructies zijn wel duidelijk en je kan ook een instructiefilmpje kijken die op de site staat, maar dat staat ook wel in het boekje. Oh en de instructie bevat foto’s, geen onduidelijke tekeningen!
“Ja Vaiaan is leuk voor in mijn kamer.”
“Mag ik hem in elkaar zetten?”
“Nee! Nog laaaang niet. Wacht eerst maar nog een tijdje.”
Dan doe ik dus mijn best om de laatste doos te bemachtigen voor nop
Wij zijn nog heel tevreden, slapen een stuk beter nu als het warm is. Het ophangen was wel een flinke klus. Mijn vriend is redelijk handig maar is er toch anderhalf uur mee bezig geweest. Dus zou dan misschien iemand vragen haha.
Ik had dezelfde besteld als @Clarity en vandaag proberen op te hangen. Ik zit echter met een houten plafond en balken die niet op de juiste plek zitten. Mocht je een houten plafond hebben, zou ik dat eerst even checken.
Ik moet hem helaas dus retourneren en ben er toch een beetje bang voor gezien de reviews . Gelukkig heb ik met Klarna besteld en dus niet betaald nog
@Clarity hmm ik heb wel gewoon een recht betonnen plafond, maar dit stemt me niet positief haha. Ken ook geen klusjesman/vrouw die dat nu voor me zou kunnen fixen.
Als je niet wilt ophangen kan ik je ook de ventilator van duux aanraden. Is geen plafond ventilator maar wel mega stil. Dus ik vind hem heel fijn met slapen. En ook wel handig dat hij soms in de woonkamer kan staan. Beetje ongevraagd advies dit maar ik ben gewoon tevreden met deze volwassen aankoop
Mijn vader heeft weleens gezegd dat je bij bijvoorbeeld Hubo een zogenoemde klusservice kan regelen. Als je echt niemand in je omgeving weet die zou kunnen helpen, dan is dat misschien nog een optie?
En anders de Duux inderdaad, die wil ik ook nog voor boven, aangezien bij ons boven geen plafondventilator kan.
Jij hebt die met accu? Die wil ik, omdat mijn kat alle kabels kapotvreet.
Ja! Is wel echt handig. Hij kan alleen als hij niet in de accu zit niet op zijn hardst. Maar hij heeft 25 standen ofzo en dan kan hij tot de helft geloof ik. Maar met slapen is dat wel prima
Ah nee, wat jammer! Heb van die grijze een maatje kleiner gekocht omdat ie niet meer in mn eigen maat was. Hoop dat ze nog passen dan
Mijn man heeft laatst Werkspot ingeschakeld voor het ophangen van lampen. Die man kwam binnen een dag.