ik ging natuurlijk meteen googelen hoe duur hij dan was Voor de medenieuwsgierigen:
ik ben deze nu aan het lezen! tot nu toe erg goed (en pijnlijk).
Zijn het witte vellen of met print van verpakking? #notaskingforafriend
Bestelde vroeger bij de AH gekleurde en zwarte pleerollen, maar uit (online) assortiment omdat ik wss de enige was die het kocht.
Nee witte vellen zijn ‘t! Tenminste, de normale versie, dit is de Panda edition en die is bruinig/een beetje karton-achtig qua kleur. Klinkt afschuwelijk maar het is echt zo zacht als watten Maar door de verpakking eromheen, staat het mega gezellig in het toilet.
Heb hem in Duitsland bij de Rossman gevonden!
Wilde ze al jaren maar kocht vorig jaar Docs die er op lijken (met veters) en KUT zitten en deze liepen meteen zoooo lekker! Dus toch maar gekocht
Was aan het shoppen voor mijn broertje maar die was al 40 min aan het twijfelen en toen heb ik uit verveling deze gepast hahaha doeiii 200 euro
Edit: zag bijna dezelfde op zalando voor 40 euro goedkoper dus die heb ik ook besteld. Als die zo lekker zitten dan gaan deze terug
Twee aubade bh’s op zalando lounge:
1 was 13,50 en 1 was 16 euro haha wow echt nog nooit zo’n goedkope aubade bh gevonden.
Heb je een linkje?
Oh nevermind heb hem gevonden.
Dit wc papier doet mij echt denken aan het schuurpapier van de basisschool. Vet jammer want wel goed merk en leuk verpakt.
Edit; oh je hebt een Bamboo panda editie die wel lekker zacht is zeg je. Beter!!
Iedereen die voor het eerst bij mij naar de wc gaat zegt dit! ‘Omg ik dacht echt dat je van dat schurpapier van de basisschool had hangen maar het is echt mega lekker zacht???’
Domme vraag waarschijnlijk, maar waar kan ik aubade vinden in de lounge? Ik heb nog niet zoveel ervaring met de lounge, maar zie geen zoekfunctie
Die hebben ze ook niet! En ze hebben bijna nooit aubade echt als merk erop, maar heel vaak onder ‘ondermode’ ‘lingerie’, etc. Dus wat ik altijd doe is dan naar die categorie gaan en selecteren op merk en maat en kijken of ze wat hebben. Het is overigens wel zeldzaam dat er ZO veel korting is!