Show je laatste aankopen #9

Ja ik denk het wel, die shoot van de camping was wel echt bewust een shoot en duurde ook 1,5 uur ofzo haha. Dus dat model wist neem ik aan wel dat het voor de naaktkalender was

5 likes

Nee dit is echt zoveel beter te volgen! Ik snap hem

1 like

Ohh ok beter zo!

3 likes

Er was ook nog een extra kortingscode van 20%!! Die staat op pepper.nl (de kortingssite, niet de datingapp).
De website is wel bagger maar ik heb twee paar gekocht voor €60 :heart_eyes:

5 likes

Is dat VANS20OFF-B28MD-DG34U? Want die krijg ik dus niet samen met EXCLUSIVE50?

2 likes

Die website werkt op m’n telefoon echt voor geen mĂ©ter :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: hoe gebruiksonvriendelijk

Edit: die 50% code werkt niet bij mij :pleading_face:

2 likes

Volgens mij is de website overbelast ofzo! Die code deed het eerst ook niet bij mij en nu wel. Loopt alleen weer vast nu ik wil betalen :joy:

1 like

Je hebt echt even geduld nodig want die website is zo traag als dikke stront maar uiteindelijk werkt het wel. Don’t give up!!

2 likes

Ja ik denk het wel! Maar ze zeiden gister al dat er mogelijk een minimaal bestelbedrag aan zit

@mikselke hang in there hahaha. Ik had serieus een bestelling gedaan en betaald en die was niet doorgekomen
 dus toen maar een tweede bestelling gedaan en dat lukte wel. Maar het is echt helemaal bagger. De code zou het wel echt moeten doen!

4 likes

Ah ja, dan denk ik dat het misschien daar aan ligt. Had 1 paar normale en 1 paar customs, maar daar werkte het niet op. Ach, 50% is alsnog een heeeele mooie korting

7 likes

Dus allebei de codes doen het nog? Ben al de hele dag aan het proberen en hij pakt geen een code. Maar ik heb ook maar 1 paar in mn mandje, misschien is dat het.

Oh sorry, moest een reactie zijn op @Baratheon :sweat_smile:

3 likes

De 50% code deed het bij mij ook gewoon op 1 paar! Hoe dat met die 20% extra zit snap ik dus ook niet haha

2 likes

Zouden het wel nog moeten doen! Maar idd minimale bestelwaarde en beter op je laptop dan op je telefoon want die website is al klote en op de telefoon helemaal niet te doen

1 like
  1. Noem je me nou lillek?
  2. Had ik anders ff lekker zwanger dik en naakt op een kalender gestaan, echt lifegoals hahhaa

Volgend jaar een legging kalender dan!!

Die deed het wel gister maar de site liep steeds vast. Ze hebben hem sinds vanmiddag geblocked. Dus nu alleen 50% korting.

@Vlek ja die code doet het wel maar soms moet je 10x op invoeren klikken ofzo. Geef niet op haha.

2 likes

Ik ga het denk ik over 10 minuten opgeven. Ik kom bij de levering gewoon niet verder? Ben al een fucking half uur bezig met afrekenen
 Lijkt de action op zaterdag wel hoe lang dit duurt :sob:

2 likes

Anders ff op een andere tijd proberen als iedereen slaapt of mogen ochtend.
Ik kwam er gister ook echt niet doorheen maar toen ik vanochtend wakker werd even gekeken en toen ging het prima. En werd de site weer slomer richting de middag.

1 like

Heb inmiddels minimaal 50x op doorgaan naar betaling geklikt zonder dat er wat gebeurd. En nu moet ik weer opnieuw het afhaalpunt selecteren wat net al 30 minuten kostte.

Ik denk dat ik toch meer een converse meid ben. Wat een knakenwebsite :smiling_face_with_tear:

4 likes

2 likes