Dank je @Croky voor de kortingscode tip!
Voor mij en mijn dochter (ik heb de slip ons)
Wow wat een slecht geschreven stuk echt niet te volgen voor een buitenstaander (en waarom staat de helft van de tekst tussen haakjes?)
Even in een spoiler want blijft het aankopen-topic.
Het is inderdaad slecht geschreven maar ik kon er wel doorheen lezen. Misschien lastiger als je heel de historiek erachter niet kent. Dit stuk stelt duidelijk dat Kirac onethisch te werk gaat. Veel andere media (waaronder kranten) blijven een beetje hangen in âIs het kunst? Is het provocatie? Is er een kleine kans dat we dit over 20 jaar geniaal vinden?â. Terwijl dit collectief (onder andere) een sadistische serieverkrachter op een voetstuk plaatst en ondertussen (ook in afzonderlijke interviews) letterlijk elke victim blaming tactiek onder de zon boven water haalt en seksueel geweld bagatelliseert door het in het absurde te trekken. Het zijn ontzettend enge en nare mensen en die Lara behoort tot hun inner circle en werkt met hen samen. Nou goed mân brain is echt fried dus dit is vast een onsamenhangend verhaal maar dat is dus de achtergrond van het slecht geschreven stuk.
Ik vraag me vooral af of de personen op de fotoâs toestemming hebben gegeven om gefotografeerd te worden voor commercieel gebruik?
Ja ik denk het wel, die shoot van de camping was wel echt bewust een shoot en duurde ook 1,5 uur ofzo haha. Dus dat model wist neem ik aan wel dat het voor de naaktkalender was
Nee dit is echt zoveel beter te volgen! Ik snap hem
Ohh ok beter zo!
Er was ook nog een extra kortingscode van 20%!! Die staat op pepper.nl (de kortingssite, niet de datingapp).
De website is wel bagger maar ik heb twee paar gekocht voor âŹ60
Is dat VANS20OFF-B28MD-DG34U? Want die krijg ik dus niet samen met EXCLUSIVE50?
Die website werkt op mân telefoon echt voor geen mĂ©ter hoe gebruiksonvriendelijk
Edit: die 50% code werkt niet bij mij
Volgens mij is de website overbelast ofzo! Die code deed het eerst ook niet bij mij en nu wel. Loopt alleen weer vast nu ik wil betalen
Je hebt echt even geduld nodig want die website is zo traag als dikke stront maar uiteindelijk werkt het wel. Donât give up!!
Ja ik denk het wel! Maar ze zeiden gister al dat er mogelijk een minimaal bestelbedrag aan zit
@mikselke hang in there hahaha. Ik had serieus een bestelling gedaan en betaald en die was niet doorgekomen⊠dus toen maar een tweede bestelling gedaan en dat lukte wel. Maar het is echt helemaal bagger. De code zou het wel echt moeten doen!
Ah ja, dan denk ik dat het misschien daar aan ligt. Had 1 paar normale en 1 paar customs, maar daar werkte het niet op. Ach, 50% is alsnog een heeeele mooie korting
Dus allebei de codes doen het nog? Ben al de hele dag aan het proberen en hij pakt geen een code. Maar ik heb ook maar 1 paar in mn mandje, misschien is dat het.
Oh sorry, moest een reactie zijn op @Baratheon
De 50% code deed het bij mij ook gewoon op 1 paar! Hoe dat met die 20% extra zit snap ik dus ook niet haha
Zouden het wel nog moeten doen! Maar idd minimale bestelwaarde en beter op je laptop dan op je telefoon want die website is al klote en op de telefoon helemaal niet te doen
- Noem je me nou lillek?
- Had ik anders ff lekker zwanger dik en naakt op een kalender gestaan, echt lifegoals hahhaa
Volgend jaar een legging kalender dan!!