Maanden aan het twijfelen of ik sk8 hi’s moet kopen en met die kortingscode (thanks @Croky ) maar gedaan. En nieuwe schoenen voor m’n kind.
Ik probeerde de korting trouwens te combineren met 10% korting van de welkomstmail, maar dat lukte niet.
Ik probeerde de korting trouwens te combineren met 10% korting van de welkomstmail, maar dat lukte niet.
Die deed het wel gister maar de site liep steeds vast. Ze hebben hem sinds vanmiddag geblocked. Dus nu alleen 50% korting.
@Vlek ja die code doet het wel maar soms moet je 10x op invoeren klikken ofzo. Geef niet op haha.
Ik ga het denk ik over 10 minuten opgeven. Ik kom bij de levering gewoon niet verder? Ben al een fucking half uur bezig met afrekenen… Lijkt de action op zaterdag wel hoe lang dit duurt
Anders ff op een andere tijd proberen als iedereen slaapt of mogen ochtend.
Ik kwam er gister ook echt niet doorheen maar toen ik vanochtend wakker werd even gekeken en toen ging het prima. En werd de site weer slomer richting de middag.
Heb inmiddels minimaal 50x op doorgaan naar betaling geklikt zonder dat er wat gebeurd. En nu moet ik weer opnieuw het afhaalpunt selecteren wat net al 30 minuten kostte.
Ik denk dat ik toch meer een converse meid ben. Wat een knakenwebsite
Ja dit heb ik ook 900x gehad maar de site is dan niet echt down hoor. Dan ging ik altijd gewoon weer naar vans.nl en kon ik weer proberen naar winkelmand, of ik ging refreshen tot hij het weer deed. Het is allemaal heel kut maar ja ik heb honderden euro’s korting gehad dus maakt mij niks uit.
Ja! Balen……
Er is nu weer een andere code voor in de plaats gekomen zie ik op de site. Tot 30%. Echt balen, door dat geklooi van die site was ik ook net te laat
Subtotaal 300 euro ook gelijk. Tattas gonna tat.
Dat waren maar 3 dingen . Maar ik ben wel de ultieme tatta hoor, hand in eigen boezem.
Het was denk ik niet de bedoeling nee dat die 20% extra het deed. Ze hebben het wel 1,5 dag zo gelaten, ze hadden die 20% code echt wel meteen kunnen blocken. Maar ze hadden nou eenmaal al 50% gegeven en omdat de site zoveel traffic kreeg en mensen heel veel gingen bestellen denk ik dat ze het wel best vonden. Wat is 20% extra als mensen veel meer bestellen dan normaal.
Er gingen op pepper ook mensen de klantenservice bellen/mailen of ze nog een bestelbevestiging zouden krijgen want de site liep vast en het afrekenen ging niet soepel. Die mensen daar gaven gewoon antwoord dus het was nou niet alsof ze zaten te slapen.
My o my ik baal zo dat ik dit nu pas lees allebei die codes doen het niet meer en er is nu alleen een Halloween code die pas geldt bij 2 artikelen. Zo sad!
Vorige week hadden ze ook 30% korting op het hele assortiment, geen minimum besteding. Dus misschien nog even afwachten voor nog een actie, black friday ofzo. Ze vinden het bij vans geloof ik niet erg om te strooien met korting. Eerlijk gezegd vind ik die schoenen echt veel te duur voor wat het is qua kwaliteit en vergeleken met hoe veel ze “vroeger” kosten. Maar hier draagt het hele gezin ze dus ik koop ze altijd in de aanbieding.
Dit kreeg ik ook steeds, uiteindelijk maar opgegeven. En nu geldt de korting niet meer.
Echt jammer, had mijn oog laten vallen op van die gevoerde winter Vans.
Nou goed, beter voor mijn portemonnee wel
Ja vind ik ook! Vroeger kocht ik ze ze voor €40/€50 en de vans die ik nu wil zijn gewoon €100 . En zo bijzonder zijn ze niet, gewoon de sk8-Hi checkered met plateau.
Ik wilde een niet te moderne kraan, messing met sproeifunctie. Heb deze besteld en hij was goedkoper via sanitino dan bij keukenboer.
Kroonluchter via vavato, heb een veiling gewonnen, zal in de bureau geplaatst worden.