Show je laatste aankopen #9

Ik sta er niet op en ik zou de WOC classic willen. Ben benieuwd hoe lang je moet wachten op een tas, hoe lang sta je al op de lijst?

2 likes

Adventkalender :+1:

9 likes

Laatste vraag van mij over de WOC, moet je daarvoor helemaal naar de PC hooft om een formulier in te vullen of kan ik gewoon bellen?

Basics, erg kleurrijk weer. Maar weet gewoon niks anders.

7 likes

Nieuwe zwarte pumps via Zalando

16 likes

Ik heb in Amsterdam 8,5 maand moeten wachten

2 likes

En ben je dan verplicht om hem te kopen (dan zal je vast een aanbetaling moeten doen)? Of reserveer je een koopoptie?

2 likes

Heel mooi die kraan! Idd leuk dat vintage-achtige.

1 like

Ze is in het echt nog mooier, bijna brons en die verouderde look.

Nike Offline 2.0 in the factory store

15 likes

Nee je bent niks verplicht! Ik werd gebeld toen hij binnen was en toen vroeg ze of ik hem nog steeds wilde en kon ik een afspraak maken om langs te komen

2 likes

Voor de mensen die ook Vans met de kortingscode hadden besteld; ik zie zojuist dat ik mijn geld teruggestort heb gekregen. Als ik inlog zie ik dat mijn bestelling is geannuleerd, heb er verder (nog) geen bericht van gekregen. Super jammer, maar ze konden de vraag blijkbaar toch niet aan.

2 likes

Ja had ik! Maar helaas…

2 likes

Spanx legging (Better be worth it voor 60€…)

3 likes

7 likes

Misschien toch even contact opnemen met ze en vragen waarom hij geannuleerd is en of je dan alsnog de korting kan krijgen.

zoals hier besproken

3 likes

Kan iemand ze dan ook uitleggen dat 50 procent en 20 procent korting niet hetzelfde is als 70 procent korting

30 likes

Het lijkt niet echt duidelijk waarom sommige geannuleerd worden. Er worden ook heel veel orders wel afgerond.

Wederom screenshots

2 likes

Mijn order is gisteren afgeschreven (via Paypal) en staat nog op verwerking :crossed_fingers:t2:

1 like

En, bevallen ze?

2 likes

Voor m’n ear party :tada:

18 likes