Show je laatste aankopen #9

@Hippe_kikker die trui is wat voor jou!

4 likes

En nu mag ik niet meer op vinted.

57 likes

Geweldige vondst! :heart_eyes:

3 likes

Sale bij abercrombie, ik ben zeer te spreken over hun curve love jeans. Dit zijn de eerste jeans die zowel bij mijn taille als bij mijn brede heupen goed zitten. Boven een bepaald bedrag gaat er 25% vanaf, en omdat er iets mis was gegaan met mijn vorige bestelling heb ik een kortingscode van 30% gekregen die ik bij deze bestelling kon gebruiken :money_with_wings:

15 likes

Thnx voor deze tip! (Heb net weer een stuk elastiek in een broekband gezet :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

1 like

Vorige laten vallen en er zat meteen een barst in… Goed excuus voor een nieuwe, wel jammer van de :money_with_wings:.
Had eerst de 2.0, nu de 3.0. Met hittebestendige etui.

20 likes

Guess

17 likes

Aangezien mijn gezicht heeft besloten om ineens helemaal lillek te doen:

51IhUEjEdxL_1024x1024

En een beetje groen:

25 likes

De eerste heeft wel een koddige verpakking

7 likes

Nou niet de ideale schoen om te kopen in november, maar ik zocht al meer dan een half jaar naar bruine slingbacks zonder punt en dat leek echt een onmogelijke taak

27 likes

Echt he haha, Al hun producten hebben zulke verpakkingen, maar ze werken ook echt goed in tegenstelling tot veel andere leuk uitziende producten

2 likes

70 likes

Hallo, wel even melden waar vandaan

2 likes

Oh excuus, aliexpress :smiling_face_with_tear:

3 likes

Echt een heerlijke badjas, de rits is zo chill. Eindelijk geen openvallende badjas meer.

Hunkemöller via Wehkamp (Wannahave days)

34 likes

Hij was er weer! Voor de liefhebber: nog 14 stuks op voorraad :eyes:

11 likes

En alweer uitverkocht :smiling_face_with_tear:

6 likes

Twee nachtjes Brugge in de eerste week van het nieuwe jaar :heart_eyes:

53 likes

Heel mooi, lopen ze makkelijk? En waar heb je ze gevonden?

2 likes

Na “opgelicht” te zijn via TikTok met zo’n setje charcoal strips :rofl: Eigen schuld, ik had de retourvoorwaarden beter moeten lezen. Maar die dingen doen letterlijk niks en ik blijf die klote reclame maar krijgen in mijn feed. :triumph:

Het is wel een drempel om naar deze partij te gaan want ik val zooo niet in hun doelgroep qua gemiddelde klant qua uiterlijk en :sparkles: vibe :sparkles:. Maar ik denk dat ze alle andere type klanten gewoon niet op hun Instagram plaatsen haha :joy:

En de afspraak is pas over 2 maanden dus ik kan nog even wennen aan het idee. Maar aan de andere kant zou ik willen dat het morgen al kon want elke keer als ik op de foto ga dan baal ik zo van mijn gebit.

14 likes