Show je laatste aankopen #9

Hallelujah mijn bestelling bij Vans is verzonden.
Ik had vorige week nog even contact gezocht omdat er niets veranderde na mijn bestelling maar ik had wel al betaald.
Ze hebben het heel erg druk gehad na de 50% korting :laughing:

3 likes

Dit is ook nep he, die maken vooral je tanden schoon met soda, maar er wordt niks gebleekt. Tanden bleken populair, maar werken die behandelingen wel?

9 likes

Na een jaar twijfelen toch overstag gegaan voor deze belachelijk dure broodtrommel. Maar ben er nu heel blij mee.

19 likes

Ik heb ze gister pas besteld, dus dat weet ik nog niet. Maar ze zijn van Sezane :slight_smile:

3 likes

Hij is weer op voorraad, Hema

17 likes

Thanx voor de tip! Heb hem nu ook maar besteld :cold_face:

3 likes

Wow ik zag net dit berichtje en toen waren er nog zes op voorraad, maar toen ik ging betalen was het alweer uitverkocht.

2 likes

Nou, funny story. Ik heb ze vrijdag avond thuis gekregen. Ik heb ze zaterdag tijdens het boodschappen doen even uitgeprobeerd. Naar mijn idee haalde ze een beetje het scherpe randje qua lawaai eraf. Kon gewoon nog mensen horen praten en kon ook nog wel wat muziek horen. Wat voor op werk ideaal zou zijn. Al twijfel ik of ze wel echt goed zaten, of dat ik toch die ear tips een maatje kleiner had moeten pakken.

Fast forward naar zondag ochtend. Een van mijn katten heeft het opberg doosje van het aanrecht gegooid, doosje was open gegaan en nu ben ik 1 earplug kwijt. Hele huis afgezocht, maar niet gevonden. Dus heb ze niet uitgebreid kunnen testen, en al helemaal niet op werk waar ik ze eigenlijk voor had gekocht :upside_down_face:

2 likes

Dit jaar ga ik voor een foute kerstboom :joy:. Allemaal van tuincentrum osdorp maar je kan ze overal wel vinden. Nu al zin om de kerstboom op te zetten.

38 likes

Aah nee echt dat is zo balen. Ik had dit ook de vorige keer, hopelijk vullen ze snel weer de voorraad aan.

3 likes

Ze zijn er alweer, @Afstandsbediening20

5 likes

Ooooh noooo, wat zuur!

8 likes

Geen idee of ik deze kaars echt ga aansteken maar ik kon het niet laten

70 likes

image
Oplaadbare led kaarsen van Intratuin, zodat er altijd een kaarsje kan ‘branden’

21 likes

Ik ook! Vooral voor de cover en de 80’s vibes gekocht. En ik vind het cool dat er een playlist bij gemaakt is om te luisteren tijdens het lezen.

1 like

Is hier al een review van?! :star_struck:

3 likes

Ben wel benieuwd hoe lang ie blijft branden :yum:

4 likes

15 likes

16 likes

O review graag als je wat recepten hebt uitgeprobeerd!

6 likes