Hahaha wilde jij niet als sexy sint voor halloween ofzo @Soy.peor om met die feestdag te fucken? Perfecte outfit!
Breng me nou niet op ideen.
Nou leef je uit
Do it!
@Bunnyslippers Ik heb dit spul gisteren voor het eerst gebruikt en ik ben ook heel positief! Gisteren en vandaag gefietst met mijn haar los, normaal pluist mijn haar dan echt verschrikkelijk. Nu heb ik wel meer krullen gekregen, maar zonder noemenswaardige pluis. Ik denk dat het nog beter werkt als ik de volgende keer iets meer gebruik, ik heb het nu rustig aan gedaan omdat ik bang was voor vet/zwaar haar.
Al met al vind ik het een aanrader! Ik heb trouwens heel fijn maar veel haar met krul/slag, ideaal pluismateriaal.
Van mijn oude servies teveel kapot laten vallen (), dus maar even bij Ikea geshopt:
x 2
En ik heb een big shopper vol met oude boeken ingeruild bij Van der Velde, daar kreeg ik nog wel een aardig bedrag voor en daarom weer wat boeken gekocht:
(Vreselijke cover, maar dit moet een goede scifi zijn haha)
Other stories. Voor het eerst in mijn leven dat ik een fatsoenlijke nieuwe jas koop, ipv een goedkoop niet echt warm vintage/kringloop geval

Kantelaar bedoel je
Whut?
De kandelaar is gekanteld daarom denk ik kantelaar.
Ik hou ervan
Heel tof! Ik heb hem in 2019 gezien op pinkpop. Echt heel goed .
Kaartjes voor Candlelight: The Best of Joe Hisaishi in het Scheepvaartmuseum:
Tripje Ikea:
Kledingkast
Voor in de kast hierboven x2
Posterhangers in 40 en 61cm
Smartlamp met kleuren x2
Nachtkastje
Bureaulamp
Dekbedovertrek
Kussen
Bak voor kabelmanagement
Verdeeldoos
En wat sieraden voor mijn opgerekte oren:
Tweedehands MaxMara jas
Ik dacht laten we voor comfort gaan met mijn nieuwe vans.
De comfycush besteld. Maar die zijn echt lelijk!!
Dit ziet er toch niet uit? Wat een rare neus (klompjes of bootjes )
Die gaan mooi retour en de gewone maar weer besteld.
Ze zijn ook groter maar toch krapper?
Ik zie echt geen verschil behalve dat de één een stuk viezer is
Haha ik zie het ook niet hoor