haha, hebben wij ook. Verder nog een discobal en een paar andere bewegende glinsterende dingen. Het enige wat echt geholpen heeft was een water pistool. Duiven zijn net katten
Haha dan maar permanent een sprinkler aan ofzo… ze gaan ook gewoon tussen die prikdingen zitten, pas zat er een hele dikke duif klem tussen.
Haha, ja echt vreselijk. Heb ook gehoord dat je de kraai regelmatig moet verplaatsen, anders raken de duiven er aan gewend
Haha serieus business dat vogels verjagen joh! Naja dan hoef ik geen andere hobby’s meer te zoeken
Geen idee hoor, maar zijn er geen balkonplanten die kraaien verjagen door de geur bijvoorbeeld? Dan is het win-win!
Nee t zijn juist duiven en meeuwen (maar vooral duiven) en die schijnen bang van die kraai te zijn. Maar dat is idd een veel leukere oplossing! En papagaaien die met stenen gooien, maar die poepen niet hier.
Die kitchen cleaner is zo fijn!
Toms!
https://www.zalando.de/toms-alpargata-espadrille-black-to311e01n-q11.html
https://www.zalando.de/toms-lexie-zehentrenner-to311a007-q11.html
(sorry voor de duitse links…)
Haha lief! Heb daar toevallig wel over getwijfeld maar denk dat die niet zo mooi zit bij mn buik. Misschien als ik nog wat meer afgevallen ben.
Ah wat een lieve reactie dit
Aahw zo lieef dankje! Hij staat soieso op mn lijstje haha.
Deze als cadeau voor een vriend
Gisteravond tijdens een zwak moment per ongeluk bij reformation besteld🙃
Leuk! Die onderste heb ik vorige week ook gekocht. Ze zitten voor mij erg lekker!
Die broek en de slipjes (brr vies woord haha). Sorry voor alle blote vrouwen haha. Vind die ‘shorties’ van helemaal kant zo sexy! En voelt ook fijner onder zomerjurkjes met blote benen.
Ik hoop het! We hadden er een op de zeilboot, maar daar zaten vooral zwaluwen (en daar help t dus niet tegen). Hij was trouwens €1,50 bij de Blokker dus voor dat geld kan je t altijd proberen :). Ik heb pas ook een duif van t balkon geslagen toen K m weg wilde jagen (per ongeluk) maar dat helpt dus wel:p
Dat is wel een heel groot compliment haha. Heb het toevallig een keertje eerder gehoord, zie het zelf totaal niet