Show je laatste aankopen

Die hebben mijn overburen ook. Maar bij één duif werkt het niet haha.

Oeh waar is die groene stippenjurk van? Heb je een link? Echt heel leuk

jpgDO215C00U-302%4019

Ze waren in de aanbieding :smiley: En vooral die kersenrode wilde ik heel graag. Die lila ook wel, maar niet voor het totaalbedrag.

10 likes

Stuk citrine :inlove: En een cadeautje voor een vriendin gekocht maar daar heb ik geen feuteu van.

8 likes

9 likes

En een roze bandje. :money_with_wings:

10 likes

Wat leuk! Waar zijn het tasje en onderste jurkje van?:blush:

As seen by @9000! Hoop echt dat ie in het echt net zo leuk is :grin:

9 likes

Hahah ik zit er al bijna een jaar over na te denken dus werd echt hoog tijd!

Dankje! Van de Zara allebei :smile:

1 like

http://m.asos.com/glamorous/glamorous-sleeveless-midi-dress-with-flutter-sleeves-in-polka-dot/prd/9156468?CTARef=Saved%20Items%20Image
Dit is het jurkje, hij is wel de hele tijd uitverkocht. Ik heb een 36 besteld, maar zit vaak tussen een 36 en 38 in. Zal ik het laten weten als ik hem niet pas?

Als je hem binnen hebt hoor ik heel graag hoe hij zit!:blush: Ik vind hem super leuk, maar twijfel over hoe kort hij zit aan de voorkant

Ja, geen probleem! Ik ben wel erg klein (156 cm), dus ik weet niet of het dan veel zegt haha. Heb 'm woensdag binnen als het goed is.

1 like

New baby

39 likes

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Omg zo mooi! Love it
Jammer dat ie zo duur is :frowning:

1 like

Kheb em gekocht voor warme dagen en dan in de ochtend en avond als t ng wat frisser is. Hij is van viscose maar heeeel luchtig vind k em niet, ook niet heel warm hoor. Hij zit iig heel lekker.

1 like

Ik ben nog aan het twijfelen of ik hem houdt. Heb hem voordelig kunnen kopen dus zal wel iets laten weten als ik hem toch besluit weg te doen haha. Heb al te veel kleine tasjes eigenlijk en heb ook een no-buy voor nutteloze dingen tot november dusjaaa

1 like

Ik wil zo graag online shoppen maar ik vind niks leuks :woman_shrugging:t4: echt normaal zie ik 100 dingen en nu ik het geld eens heb zie ik niks haha

2 likes

Haha, ik dacht vooral: Hé, Harry Potter! :joy:
Moet je maar niet in mijn kast komen kijken, haha. Ik heb alles op kleur namelijk.

1 like