Whut ja! Nog beter gaat nu een dm sturen
Waar zijn de trui en het jurkje van? Erg leuk!
Oh mooi! Ik heb het ook besteld, bedankt voor de tip!
Als ik een jeans wil die niet helemaal skinny is, maar ook geen momjeans is… Gewoon net wat losser. waar moet ik dan op zoeken? Ik wil na jaaaaren skinny echt iets anders, ben ze zo zat! Maar weet niet echt waar te beginnen. Ik zie er hier veel voorbij komen dus vandaar even hier mijn vraag!
Straight leg? Dat is geloof ik wat nu in de mode is, tussen mom jeans en skinny
Hoe heet deze leukerd?
heb je al eens een broek een of twee maatjes groter gepast van niet te stretchy stof? dat valt wat losser bij je benen dan.
modellen waar dat mee kan is top shop jamie en levis 711 en 501
Omdat ik deze twee voor 1/3e van de prijs kon vinden en ik ze wel de leukste wolf en draak vind van de serie
@Rosemary @Mgg @Yzile thanks! Ik heb net 3 broeken in 2 maten bij H&M besteld. Een loose, een straight en een girlfriend model.
Als het model bevalt ga ik eens bij Levi’s kijken voor een mooie. Ik wil iets “nieuws” altijd eerst in een budget variant proberen haha!
Maar soms ga je in budget net niet vinden wat je zoekt en schrijf je het af terwijl een duurdere versie misschien precies is wat je zoekt zalando kan altijd gratis terug sturen natuurlijk en Levi’s broeken gaan bij mij meer dan 3 jaar mee en gebruik voor werk dus zitten elke week minstens een keer in de was.
Succes met zoeken en houd ons op de hoogte!!
Edit: of gewoon passen in Levi’s winkel natuurlijk. Ik ben de vorige keer heel goed geholpen daar. Was een beetje alsof je voor het eerst een goedzittende bh draagt dat je denkt “ohhh dus zo kan een spijkerbroek ook zitten?!”
Ga zeker als deze niet goed zijn naar Zalando en Levi’s! Keep you updated
Waar is die broek van? Mooi!
Pull & bear!
Ooh dat jurkje is echt iets voor mij! Jammer dat het van Forever 21 is, ben bang dat de kwaliteit dan weer zo tegenvalt en dat vind ik zonde.