Show je laatste aankopen

Gymshark legging

11 likes

Heeft iemand ervaring met een bril kopen bij C.harlie T.emple? Is de kwaliteit goed? En lukte het met de maat van de pupil afstand?

Ik vind het zulke leuke monturen, maar ik ben bang voor een ‘too good to be true’ geval.

1 like

Ja is allemaal top! Heb nu 2 normale en 3 zonnebrillen van ze, en nooit problemen gehad.

2 likes

Weer een pareltje van de zeeman voor €7. Hij is echt heel leuk in het echt

7 likes

Princess Leia :heart:

6 likes

Ik heb er laatst ook voor het eerst een bril gekocht maar ben er super blij mee. Echt aan te raden, scheelt een hoop geld

1 like

Hier ben ik ook benieuwd naar! Ik wil een leesbril en deze monturen vind ik heel leuk, maar bang dat ze te groot zijn voor mn face.

16 likes

Deze heb ik ook, vind hem heel fijn!

1 like

Helemaal verliefd op deze parels van Lauren Ralph Lauren!

12 likes

Die moet ik ook hebben!! Waar kan ik die kopen?

Omg waar is dit van? Ik wil dit aan mn moeder geven

1 like

Ik praat even voor mijn beurt, maar Monki (en in conceptstores /UO vind je ook heel veel tietspul laatste tijd)

2 likes

deze heb ik nodig heb ik zojuist besloten

1 like

In het echt zijn ze nog mooier!!

@VickyViolence waar heb je die Vila jurk vandaan? Want ik kan hem niet vinden op de site… of hij is al weg

Van de Vila site ja, ik stuur 'm binnenkort wel terug (is een M) want

Dit is een strandjurkje haha en is echt geen € 55 waard.

1 like

Oh zonde, hij leek me ook heel mooi!

Ja vind ik ook! De vorm flatteert mooi maar de armsgaten zijn zo diep uitgesneden dat je heel wat sideboob ziet zodra ik mijn armen beweeg, de knoop is belachelijk slecht afgewerkt en de stof is zo flut als een strandjurkje van de Primark. Heel jammer.