Van h&m plus size. Altijd een gok of het mooi zit.
Van h&m plus size.
Twinmarkers van de action? Wat een krengen zijn dat zeg. Gelukkig was mijn kleuren-op-nummerboek ook goedkoop dus vind ik t niet erg als ze doordrukken, maar jouw boeken zien er megatof uit. Zou ze eerst ff testen, zit heel veel alcohol in dus drukt door als een malle en bloedt ook nog eens
Ik kwam daar te laat achter ja, maar heb nu dus een paar a4tjes ertussen gelegd
Evenwichtig shoppen!
Leuk! Waarvan zijn deze/die met roze?
Allieexpress
Ik heb vorig jaar ook zoiets laten leggen en ben er nog elke dag dankbaar voor! Geeft zoveel sfeer, love it.
Ja verouderd eiken planken van 45x9. Wij vonden idd de maat erg lastig. Hebben een vrij smalle kamer ensuite en wilden eerst voor een grotere maat plank gaan, maar dan kwam het patroon niet mooi uit (maar 3-4 visgraten in de breedte zeg maar)
En toen nog de keus voor de oliekleur, ook weken over lopen dubben maar uiteindelijk gewoon naturel genomen. Kan een olieafwerking aanraden btw, laatst was er 's nachts een vaas met bloemen omgeflikkerd, hele nacht water op de vloer gelegen en niks meer van te zien naderhand
Waaaar nog die adidas?
Bij Reissue. Staat nog één 38 2/3 op. Keek toevallig op de site want ze waren daar ook al een tijdje uitverkocht.
Prachtig!
zoooo mooi echt mijn droom voor als ik groot ben. wil je ook naar het topic om je woonkamer te latenzien?
Graag gedaan! Ik had heel graag een bies gewild, maar daar is de ruimte net te klein voor, zeker omdat ik het dan ook rondom het ensuite-stel had willen laten lopen. En nu het ligt ben ik heel blij dat ik het niet gedaan heb.
Ben heel benieuwd naar jouw resultaat tzt!