Leuk! Waarvan zijn deze/die met roze?
Allieexpress
Ik heb vorig jaar ook zoiets laten leggen en ben er nog elke dag dankbaar voor! Geeft zoveel sfeer, love it.
Ja verouderd eiken planken van 45x9. Wij vonden idd de maat erg lastig. Hebben een vrij smalle kamer ensuite en wilden eerst voor een grotere maat plank gaan, maar dan kwam het patroon niet mooi uit (maar 3-4 visgraten in de breedte zeg maar)
En toen nog de keus voor de oliekleur, ook weken over lopen dubben maar uiteindelijk gewoon naturel genomen. Kan een olieafwerking aanraden btw, laatst was er 's nachts een vaas met bloemen omgeflikkerd, hele nacht water op de vloer gelegen en niks meer van te zien naderhand
Waaaar nog die adidas?
Bij Reissue. Staat nog één 38 2/3 op. Keek toevallig op de site want ze waren daar ook al een tijdje uitverkocht.
Prachtig!
zoooo mooi echt mijn droom voor als ik groot ben. wil je ook naar het topic om je woonkamer te latenzien?
Graag gedaan! Ik had heel graag een bies gewild, maar daar is de ruimte net te klein voor, zeker omdat ik het dan ook rondom het ensuite-stel had willen laten lopen. En nu het ligt ben ik heel blij dat ik het niet gedaan heb.
Ben heel benieuwd naar jouw resultaat tzt!
Haha ja ik ga eens kijken daar
4 dagen Kopenhagen met vliegtuig en airbnb, zin an!
O
Deze producten die nieuw waren bij de DM. De tonic komt veel overeen met de pixi glowtonic. 2e ingredrient is glycol zuur
Deze ring van my-jewellery van 44 naar 10,-
En deze omdat ze goed staan bij mijn nieuwe werkkleding
Dit pakje voor een verkleedfeestje dit weekend. In het echt is het wel dezelfde kleur maar door de belichting bij de Zara lijkt het op foto twee verschillende soorten tinten???
Waar is die agenda van?
elk jaar weer een smak geld
Lidllllll
Bakjes waren niet echt super goedkoop maar ik vind ze wel mooi. Ben best trots op mijzelf dat ik tot nu toe wel allemaal dingen heb gekocht die ik goed kan gebruiken, maar het is wel veel (heb niet alles hier gepost want er komen ook nog dingen van eBay hierheen) haha.
Morgen bij de Primark zal dat wat minder goed gaan maar daar mag het. Bij nader inzien zijn Funko Pops niet super nuttig maar ja ik verzamel ze wel hehe.