Show je laatste aankopen

Ik tegenwoordig ook niet meer hoor: echt teveel geld aan verspild. Vooral in de primark was ik dan te hebberig en was het graaien graaien haha

Geen spon, eventuele review volgt

7 likes

Op naar een stralende huid, hopelijk! Ga het voor het eerst gebruiken :innocent:

8 likes

Allebei van & Other Stories. Ik hoop echt dat ze een beetje mooi blijven want ik heb een schurfthekel aan truien die er na twee keer dragen al rattig uitzien.

42 likes

Zijn van Sacha!

1 like

Yaaassss gurl.

1 like

Die exfoliant is heeel fijn, zie meteen verschil in de poriën naast mn neus en puistjes worden snel minder. De dagcrème vind ik heel fijn omdat er zoveel spf inzit!

1 like

Ben zo benieuwd of je verschil merkt! Zit er echt al eeuwen naar te loeren maar vind het toch wel een smak geld… hopelijk over tijdje een update van je ?!

1 like

Nieuwe sloffen :rabbit:

22 likes

Ooooh deze zijn leuk! Waarvan?

2 likes

Primark! 5 euro maar dus kon het niet over mn hart krijgen om ze niet mee te nemen haha

1 like

image

6 likes

1 like

Ik zit momenteel knusjes in de kaki trui! De beige ga ik heel misschien retouren? Er staat op het label dat ie naar de stomerij moet en ik weet niet of ik daar zin in heb. (Denk je dat ie een handwasje overleeft?)

1 like

Ik wil ze ook!! :heart_eyes:

1 like

Ik krijg zo veel zin om ook voor de herfst te shoppen door dit topic, met al die mooie truien. Thanks voor de inspiratie allemaal :blush:

1 like

Ik was dat soort dingen altijd met de hand. Maar wel voorzichtig. Niet wringen, plat drogen. Moet je wel zin in hebben.

1 like

Ze hebben ook nog witte. En poesjes ofzoiets. In ieder geval zwarte beestjes met puntige oortjes. En unicorns volgens mij

1 like

Vileda stoomreiniger bij de Lidl, 60 euro.

4 likes

Nieuwe trui van Two Thirds

24 likes