Show je laatste aankopen

Because fuck geld. En een fietsbroek bij de ANWB, voel me echt bejaard hahahaha

12 likes

Twijfel of ik die koptelefoon ook wil… Zou je willen laten weten hoe die bevalt?

1 like

Sokken voor m’n vriend

11 likes

Will do! Hij komt morgen, krijgt iig overwegend goede reviews. Schijnt wel alleen in noise modus mooi geluid te geven maar ik denk dan: daar koop je dat ding toch juist voor?! Werkt op een AAA batterij die om de 30 uur vervangen moet.
Heb zelf vet hoge verwachten iig :rofl:

1 like

Dekbeeeed, waarvan? Love it

Omg ik wilde die blazer van de week even gaan passen in de winkel

Blokker, in de sale! Ik zag alleen wel dat hij online uitverkocht is :slightly_frowning_face:

1 like

De tweede

1 like

2 likes

Dank je! Ben benieuwd!

Ja vind ze allemaal heel leuk! Maar iets te duur om een hele collectie van op te bouwen haha. Blijven wel echt heel mooi!

Een beauty box want yolo en het is deze maand ook mijn verjaardag dus ik vond het wel passend

7 likes

2 likes

Waren die nou van Kwantum?

Zodat mijn platen niet meer allemaal bovenop elkaar liggen, maar mooi rechtop kunnen staan en elkaar dus niet beschadigen.

Edit:

En omdat ik blijkbaar shopverslaafd/impulsief ben. Allemaal Forever21.

Is een body

Nog wel een kans dat deze terug gaat als de kleur van de bloemen niet staat bij m’n haar. Ben toch nog wel een stukje blonder dan het model namelijk…

2 likes

IMG_0583

3 likes

@pineapple Heb 'm net voor het eerst opgehad, kon m’n ouders niet horen toen ze praatten. LOVE IT. Idd zonder noise cancelling een blikken geluid, maar ja ik heb dat ding juist voor de noise cancelling haha

1 like

Klinkt goed! Is het geluid wel goed als de nc aan staat?

Ja dan vind ik het geluid heel mooi en helder. Heb de bas nog niet getest (volgens de recensies is die iets minder, maar ben toch niet zo’n metal fan haha)

1 like

Dank voor de info! Ik ga nog even kijken en bedenken wat ik wil :slight_smile: