Show je laatste aankopen

Ik stop al mijn delicate truien in een afgesloten kussensloop maar deze is van oa alpacawol (Alpaca 35%; Polyamide 32%; Wool 30%; Elastane 3%). Ik heb nog nooit iets gehad met alpacawol volgens mij haha.

1 like

Jaa zal ik doen! Krijg het als het goed is morgen binnen :grin:

1 like

Held! Ik deed mijn alpaca truien eerst altijd met de hand maar vind dat zo’n pokkewerk. Wist niet dat ze wel in de wasmachine mochten. Scheelt me een hoop gedoe van de winter :sunglasses:

1 like

Durfde de echte nog niet aan dus eerst deze maar besteld voor €39,95.
Mocht ik ze nou heel veel gaan dragen scoor ik deze herfst de Pascals.

10 likes

Ik heb deze nu een jaar en hij ligt nog steeds héérlijk.

1 like

Leuk! Waar zijn deze van? Ik twijfel namelijk ook heel erg, dus dit zou voor mij ook een goede test zijn.

Heeft iemand nog een zalando code? Ik wil schoenen bestellen van voor de herfst :smirk:

Hahaha rattig

1 like

Ze zijn van Folc!

Ik heb er eentje voor 10pr korting vanaf een bedrag van 75euro. Hij is nog tm 1 september geldig

lelleke kleur maar het scheelde 80 euro met een normale kleur dus gooi er een hoesje overheen en priem. Deze past tenminste nog in m’n broekzak en kan 'm nog normaal vasthouden haha.

& Other Stories:

Mango:

15 likes

Na een jaar erover nagedacht te hebben deze schoenen eindelijk gekocht

https://di2ponv0v5otw.cloudfront.net/posts/2018/02/27/5a9606aba6e3eabfe13ea87f/m_5a9606ec50687ce78cffff65.jpg

8 likes

Ik heb deze jurk gekocht en ik weet niet helemaal of ik het heel mooi vind of veel te netjes.

44 likes

Mooi juist!! Staat je heel goed!

1 like

Ik vind hem niet te netjes, maar ik vind het motief/kleurencombi niet zo!

5 likes

Staat mooi! Houden!!

1 like

Nee leuk! Zou het wel stylen met stoere boots oid

1 like

Ik vind 'm prachtig!

1 like

Heeft wel wat!

1 like