Ah leuk allemaal! Waar is dat platending van? Lijkt me heel handig om te hebben ook!
Bax-shop!
God, ik haat mezelf, maar heb weer flink wat aangeschaft.
Ik heb deze broek aangeschaft omdat ik telkens meiden zie met de meest fantastische billen in deze broeken en ik hoop ergens dat die magie ook voor mij werkt maar zal wel niet haha
Ik snap eigenlijk niet dat ik jurkjes en ‘sexy’ dingen blijf kopen want het is niet alsof ik ze vaak kan dragen
Jaa die broek ga je sowieso rocken. Mijn ex kon nooit van mn billen afblijven als ik m aanhad (disclaimer ik vind dat niet erg mannen die ik leuk vind mogen aan mijn billen zitten)
Haha het is echt magie volgens mij. Ik heb serieus nog nooit iemand gezien die er slecht uit zag in zo’n broek haha dus hoop dat het voor mij ook werkt
Thanks!
Ziet er goed uit! Topvintiga toch?
Simpele zwarte skinny, bij mij valt hij tot op de enkel
Nog maar eens een poging doen om een witte blouse wit te houden
Waar is die broek van? Ik wil ook fantastische billen!
Yep!
Haha! Van Zalando! Hij is ook niet zo super duur dus dat is ook mooi
Dankjewel!
Ah super lief dat je eraan denkt!! Fijn dat ie bij jou in ieder geval goed zit, vrees dan inderdaad dat ie bij mij te kort is zoals altijd haha. Thanks!
Heel mooi! Waar zijn deze van als ik vragen mag?
Bedankt!
Ik heb precies onder een steen geleefd, zie nu pas hoe uitgebreid hun home collectie is.
Ik ga even een uurtje scrollen op hun website…
Niet mijn smaak veel plezier ermee
noisy may
superdry
naketano
Lange warme winterjassen. Nu kijken welke het best bevalt. Wat een geld in een keer! 360 euries! maar gelukkig (of helaas) kan ik wat retourneren haha
Woah die Naketano, ik ben verliefd!!