Heel erg mooi! Staat je ook erg goed. Houden dus!
Dat ge-hihi-haha-hoho verveelt héél snel als je hier als Vlaming zit.
Heb die van mij, in het blauw, net binnen. Kwaliteit is echt heel fijn!
Wat een rattige uhhh kattige reactie.
Ik vind het een leuk jurkje en je hebt gewoon prima benen hoor.
Vind het model niet zo… maar ik zie geen stalpoten hoor!
Leuk jurkje, staat je ook goed, juiste mooie benen ook! Maar is het aqua? Zoja, dan heb ik niks gezegd en zou ik hem lekker dragen!
Het lijkt me meer lila? En een kreukelstof daarom zou ik zelf voor iets anders gaan
Ik denk wel dat aqua jou heel mooi kan staan. Maar het is een touch of aqua dus ik denk dat als je een kleur zoekt waar aqua accessoires mooi bij staan (tasje, armband, oorbellen etc) je ook goed zit en mss heb je dan meer keuze!
Edit: ik. Vind die lichtblauwe niet zo. Vooral als je zelf zegt niet zeker te zijn. Op zo’n feest wil je ook lekker los kunnen gaan.
Ik vind het jurkje mooi, staat je goed en de kleur is wat mij betreft goed genoeg voor aqua (maar ik haat mensen met onmogelijke kleurendresscodes dus ik ben al gauw tevreden)
Je benen zijn echt helemaal prima maar ik heb “nee” gestemd omdat het jurkje niet helemaal de goede kleur is / niet mijn smaak is.
Deze kleur staat je erg mooi!
Heb het overtrek binnen. Voelt als glad katoen. Heb een ander overtrek van dezelfde stof en die slaapt prima.
Hoe bedenk je het
Same, ik snap @anon98052296 wel en zij kan toch niet weten of je wel of niet de taal kent (denk ik?). Je hoeft je niet aangevallen te voelen; rattig is juist goed gevonden -grappig en iedereen snapt volgens mij wel precies wat je ermee bedoelde
Als in categorie flubbertje, toelli of schmuzig -vast geen officiele bewoordingen (of wel dunnow), maar duidelijke omschrijving.
Geen idee natuurlijk, maar ze verkopen nu goede high rise broeken bij WE.
Edit: voor 40 eu en nu een actie 2e broek -50%
Van zo’n fitnessmeid maar ik had al een pb gestuurd alleen ze reageert niet ️
Zo irritant als die instamensen daar niet op reageren, ben je nou influencer of niet??