Nieuwe baby

Ah wil je laten weten hoe de kwaliteit is? Ik heb nu een koffer met tijgerprint maar die is wel een beetje op, rijdt niet soepel etc. Dus nu moet ik een nieuwe en het liefst weer met print. Maar m’n vriend wilt dat ik gewoon een goede degelijke koffer koop…
Jup, doe ik Al ga ik voorlopig nog niet, haha. Heel misschien dat ik hem wel volgende week gebruik, dus dan kan ik hem wel testen
Ik heb pas ook 2 trolleys weggedaan die echt op waren na 1.5 jaar elk weekend meenemen. Bij 1 was het wiel eraf inmiddels, bij nummer 2 brak dat trekhandvat op de terugweg van Pinkpop (en toen moest ik dus nog een flink stuk lopen) Dat waren trouwens die van Liv, dat V&D-merk. Zou het liefste een Samsonite willen, maar die zijn zo duur
Die is leuk!!
Mooi! Waarvandaan? (of kijk ik ergens overheen)
Tip: Zalando verkoopt ook Monki. En even duur als in de winkel, i.p.v. zoveel duurder bij Asos. Ze hebben lang niet alles, maar wel een ongeveer 100 kledingstukken!
Ze zijn van Josh V.
Ik wilde eigenlijk de cappuccino kleur maar ik ken mezelf, die zijn na 2 weken half zwart…
Spelbreker hier: allebei niet.
Vooral met loafers gaat het altijd pijn doen/schuiven/uitfloepen/knellen. Maar dat is mijn ervaring. Misschien heeft iemand anders een ideale oplossing:)
In het echt gezien, gepast en gekocht. Had alleen geen zin om foto te maken dus vandaar plaatje van online. Hij is in het echt nog veeeeel mooier, hele mooie pasvorm!
Nice! Waarvan?
Jongens 't blijft handig als jullie er bij zetten waar je het hebt gekocht Dan hoeft het niet telkens gevraagd te worden
Thanks!!
Het is trouwens niet gemeen bedoeld oid
@Rozevarken @Lort Het is leer! Daar ga ik sowieso altijd voor.
Ik laat denk ik toch de kleinere afvallen, i.v.m. knellen. Even kijken wat ik met een inlegzooltje nog van de grotere kan maken.
Jaaa ik heb eergisteren die coltrui binnen gekregen, die beige/camel kleurige, vond m zo mooi eruit zien. Maar hij schijnt door en jeukt vond het vet jammer! Hopelijk bevalt ie jou beter