Echt he. Gun me gewoon ook een goeie reet in een broek meid
Zou het de Jamie jeans kunnen zijn van Topshop? Ik doe maar een gokje natuurlijk maar heb al meerdere influencers uit het fitnesswereldje gezien die deze dragen omdat hij perfect is voor als je smallere taille en iets bredere kont/heupen hebt. Hij bestaat in heel veel kleuren en de samenstelling verschilt ook soms dus het zou kunnen dat de ene kleur wat rekbaarder is dan de andere.
Ik heb in ieder geval zelf verschillende exemplaren van deze broek en draag tegenwoordig niet anders. Ik vind hem heel flatterend.
Volgensmij heb je gelijk!! En hele mooie broek
Oh wat hou ik van winterkleren kopen. Het is alleen zo duur! Voor deze wollige alpaca en kasjmieren truien ben ik in totaal €238 euro kwijt
Geweldige trui! Ik ben heel benieuwd naar de levering en kwaliteit. Had vorig jaar een aantal truien op het oog van Two Thirds maar ze waren steeds niet op voorraad, heb het toen maar opgegeven.
Hou zo van die YL shirtjes! Heb zelf die zwarte van de collectie besteld
Twijfel of ik die koptelefoon ook wil… Zou je willen laten weten hoe die bevalt?
Will do! Hij komt morgen, krijgt iig overwegend goede reviews. Schijnt wel alleen in noise modus mooi geluid te geven maar ik denk dan: daar koop je dat ding toch juist voor?! Werkt op een AAA batterij die om de 30 uur vervangen moet.
Heb zelf vet hoge verwachten iig
Dekbeeeed, waarvan? Love it
Omg ik wilde die blazer van de week even gaan passen in de winkel
Blokker, in de sale! Ik zag alleen wel dat hij online uitverkocht is
Welluke?
De tweede
Dank je! Ben benieuwd!
Ja vind ze allemaal heel leuk! Maar iets te duur om een hele collectie van op te bouwen haha. Blijven wel echt heel mooi!