Show je laatste aankopen

Nieuwe baby :heart_eyes::heart_eyes:

15 likes

Nadat ze zelfs in mijn dromen voorbij kwamen toch maar naar huis geklikt.

6 likes

Panty van swedish stockings

62 likes

Alvast voor mijn reisje naar Londen. Ben benieuwd hoe groot 'ie is enzo. :grin:

23 likes

Ah wil je laten weten hoe de kwaliteit is? Ik heb nu een koffer met tijgerprint maar die is wel een beetje op, rijdt niet soepel etc. Dus nu moet ik een nieuwe en het liefst weer met print. Maar m’n vriend wilt dat ik gewoon een goede degelijke koffer koop…

Jup, doe ik :slight_smile: Al ga ik voorlopig nog niet, haha. Heel misschien dat ik hem wel volgende week gebruik, dus dan kan ik hem wel testen :wink:

Ik heb pas ook 2 trolleys weggedaan die echt op waren na 1.5 jaar elk weekend meenemen. Bij 1 was het wiel eraf inmiddels, bij nummer 2 brak dat trekhandvat op de terugweg van Pinkpop (en toen moest ik dus nog een flink stuk lopen) :joy: Dat waren trouwens die van Liv, dat V&D-merk. Zou het liefste een Samsonite willen, maar die zijn zo duur :open_mouth:

1 like

Omdat ik nog niet genoeg schoenen heb.

12 likes

3 likes

Die is leuk!!

1 like

Mooi! Waarvandaan? (of kijk ik ergens overheen)

1 like

Tip: Zalando verkoopt ook Monki. En even duur als in de winkel, i.p.v. zoveel duurder bij Asos. Ze hebben lang niet alles, maar wel een ongeveer 100 kledingstukken!

1 like

Ze zijn van Josh V.

Ik wilde eigenlijk de cappuccino kleur maar ik ken mezelf, die zijn na 2 weken half zwart…

1 like

Van allemaal de trui

Gekocht bij de H&M!

8 likes

Pantalon H&M

Loafers via Zalando
Helaas zit maat 38 ‘precies pas’ en een beetje krap. Maat 39 zit weer echt iets te ruim. Tips welke te houden? Zou zo’n sokje veel verschil maken voor de grotere (heb ik niet)?

Spelbreker hier: allebei niet.
Vooral met loafers gaat het altijd pijn doen/schuiven/uitfloepen/knellen. Maar dat is mijn ervaring. Misschien heeft iemand anders een ideale oplossing:)

In het echt gezien, gepast en gekocht. Had alleen geen zin om foto te maken dus vandaar plaatje van online. Hij is in het echt nog veeeeel mooier, hele mooie pasvorm!

Nice! Waarvan?

Jongens 't blijft handig als jullie er bij zetten waar je het hebt gekocht :laughing: Dan hoeft het niet telkens gevraagd te worden :blush: Thanks!!

Het is trouwens niet gemeen bedoeld oid

21 likes

@Rozevarken @Lort Het is leer! Daar ga ik sowieso altijd voor.

Ik laat denk ik toch de kleinere afvallen, i.v.m. knellen. Even kijken wat ik met een inlegzooltje nog van de grotere kan maken.

Jaaa ik heb eergisteren die coltrui binnen gekregen, die beige/camel kleurige, vond m zo mooi eruit zien. Maar hij schijnt door en jeukt :unamused: vond het vet jammer! Hopelijk bevalt ie jou beter :blush:

1 like