Grappig, het eerste wat ik deed was naar de Karwei website.
Heeft iemand deze kast al thuis? Hij oogt mooi op de foto’s maar ik vind Ikea vaak tegenvallen in het echt, dus ik hoor graag jullie mening.
Grappig, het eerste wat ik deed was naar de Karwei website.
Heeft iemand deze kast al thuis? Hij oogt mooi op de foto’s maar ik vind Ikea vaak tegenvallen in het echt, dus ik hoor graag jullie mening.
Wat lief! Hoop dat het snel beter met hem/haar gaat!
Bij mij ook! Het kleed ging helemaal pluizen en die ‘golfjes’ (weet even niet hoe ik het uit moet leggen gingen los aan de zijkant.
Nu heb ik ook dat Karwei kleed haha. Ik ben benieuwd hoe de rest van je huis eruit gaat zien. Ik vind je huidige huis er altijd heel mooi uitzien op ig
Haha ik dacht: dat is een ideaal cadeau voor op mijn kerstwenslijstje, dus ik open die notitie op mijn telefoon, staat wafelijzer er al op!
(Goed verhaal ja sorry, ik wou ook eens iets delen)
Jaaaa! Ja staat nu geen regen; dus laten we het hopen! Het wordt dit of een zwart panter topje (how original) laat me weten als je me herkent
Heel leuk! Heb je misschien linkjes want heb die hele truien pagina doorgespit en niks gevonden! Met name de onderste twee
Ik kan er maar 1 vinden maar wel in de verkeerde kleur heb ze namelijk in de winkel gekocht
Dit is die bruine maar dan in het zwart, misschien vullen ze het nog bij oid
Ah oke thanks! Toch maar ff in het echt winkelen dan
Oma heeft sloffen gekocht (heb die klachten niet maar ze lopen wel lekker).
Deze heb ik ook gekocht, zit heerlijk!
Hoe duur was die plaid en hoe groot is ie?
xoxo plaid maniak
Waar zijn die laarsjes van?
Plzzzzz jongons, voeg de winkel toe!
Sorry je hebt gelijk!
De laarsjes zijn van Bullboxer (zitten heerlijk!), de top en gecoate broek zijn van Vila
Please, help mij.
Ik heb zojuist echt een prachtige jeans binnen gekregen van dr denim petite bij Zalando. Maar hij is net een maat te klein. waar kan ik nog meer dr denim petite broeken vinden?! ( écht puur petite of minimaal lengtemaat 28 want ik ben een dwerg )
Dillema. Zal ik deze houden of niet? Ik twijfel omdat het niet echt m’n stijl is.
Zal ik deze jurk houden of niet?
0 stemmers
Als je nu al twijfelt ga je hem sowieso (zobiezo? seauwieseau?) niet vaker dan 1 of 2 keer aan doen en dat is zonde.