Show je laatste aankopen

Ik vind het juist wel mooi, die groene kleur!

1 like

Mooi!

In een loods op het industrieterrein van Leeuwarden (Apolloweg 2). Op hun site staat meer info: https://actieverkoop.com/myomy-magazijn-uitverkoop/ Op hun FB staan wel foto’s van de grootte e.d.

Ik was er rond etenstijd en toen was het rustig, maar het werd wel steeds drukker. Weet dus niet wat er nu nog ligt haha. Bij mij lag er nog genoeg. :yum:

Portemonnee’s variëren van 10 - 40 euro, kleine tasjes tussen de 60 - 80 euro en de grote tassen zijn bijna allemaal 135.

1 like

Vorig jaar was ik te laat. Nu mooi op tijd! Van Open32.

21 likes

Dit is het linkje van de jumpsuit die ik heb besteld. Ohja: je moet wel een maat groter bestellen dan je normaal hebt. Ik heb normaal maat 38 maar ik had hem in maat 40 besteld en die past perfect.

1 like

hoe lang is deze ongeveer? kan het lastig inschatten zo zonder een foto met model

Hij is langer dan ie hier lijkt. Bij mij halverwege mn bovenbeen (iets meer richting knie) en ik ben 171 cm.

1 like

Heb je deze al binnen toevallig? En hoe vallen ze? Ik vind ze zo tof

1 like

ik krijg ze morgen binnen, zal het laten weten!

1 like

Ja!

Heel erg bedankt! Ik ga even op hun site en fb kijken, misschien dat ik toch nog even heen ga.

1 like

Misschien niet het juiste topic maar is &otherstories het waard? Ik zie hier dat veel meiden daar kleding kopen en ik ben zelf verliefd geworden op een trui, maar ik vind m wel wat duur en verzendkosten daar bovenop al helemaal :confused:

3 likes

Ik vind van wel, de truien zijn super zacht en blijven bij mij heel mooi. Kijk allleen erf goed in het waslabel voordat je de trui zomaar in de wasmachine gooit

1 like

Weet je dan ook toevallig wanneer er weer wordt bijgevuld? :joy::cry: Mijn maat is uitverkocht…

Ik heb laatst een jurkje daar gekocht (hier ook geplaatst), maar die is wel flink gekrompen in de was. Terwijl ik het label heb gevolgd (30 graden was). Echt balen, toch 70 euro voor betaald. Dus pas op met wassen!

Van viscose? Kun je weer op lengte krijgen door (vochtig) te strijken/stomen.

2 likes

Ja, klopt! Goede tip, dat wist ik niet :slight_smile: Bedankt

1 like

Ach, je hebt nu twee paar voor iets meer dan de prijs van één :angel:

2 likes

Waar heb je ze gekocht? :smile:

Ik had laarzen besteld bij asos maar ik ga ze terugsturen :disappointed:

De neus was heel hard en dat zat echt niet lekker.
Had geloof ik ergens gedeeld dat ik ze had besteld dus vandaar deze follow-up haha.

1 like