Show je laatste aankopen

wooow, supermooi!!

1 like

Ah leuk! Ik ben heel benieuwd. Heb jij de grote versie of ook midi?

Wauw! Waar gekocht?

De grote! Ik had een tas nodig waar mijn laptop in past en hierin past hij perfect

ja, staat er inderdaad niet bij, want ik weet niet meer hoe die winkel heet!! ik kom er niet op.

maar ze zitten in meerdere steden, verkopen kleding en meubels en leuke spulletjes voor in huis.
hun kerstballen zijn ook altijd heerlijk over de top.
help…

edit… oh hahahahahaha staat onderop de beker! Sissy-Boy

6 likes

Weekendje Bristol

18 likes

123

14 likes

Moet een moderne Sneeuwwitje worden voor Halloween

18 likes

Dat jurkje is zooo leuk! :heart_eyes:

Noise canceling headphones voor in de trein😍

22 likes

Die heb ik ook, topaankoop! Geniet ervan!

1 like

Kwantum

24 likes

Ze zijn inderdaad duur, maar zeker als je last hebt van omgevingsgeluid vind ik het wel waard. Ik moet zeggen dat ik wel hoop dat de mijne lang mee zal gaan. Je zou eens in de rentenpuntenwinkel van de ING kunnen kijken, die hebben soms wel goede aanbiedingen. Ook zeker eens gaan proberen in een winkel om te testen!

Heel tof!

1 like

&

Hoop dat deze in het echt wel een mooie kleur heeft

12 likes

Ik weet niet wat hij online kost maar op Schiphol achter de douane was hij deze week 250 euro, wat volgens mij best een goede aanbieding is! Of tweedehands 1 kopen?

1 like

Ik heb er 1 voor 150, JBL E65BTNC geloof ik via Coolblue. Echt, als je eenmaal zo’n ding hebt wil je nooit meer zonder. Geen last van mensen in het ov, luidruchtige huisgenoten of collega’s, bellen gaat top, lekker afsluiten. Heb laatst zelfs 4 uur winkelen in de Kalverstraat ermee volgehouden, terwijl ik normaal mega chagrijnig wordt van alle prikkels

4 likes

Echt illegaal veel gekocht de afgelopen tijd :sob: dit is nog niet eens alles. Maar no regrets ben blij met alles

image

14 likes

Mooi! Waarvan?

Er is 3 weken geleden een versie 3 uitgekomen, dus je ziet veel aanbiedingen op versie 2. Ik heb zelf voor versie 3 gekozen maar 2 is volgens mij ook super

1 like