@Chili weet je hoe die reebok schoenen heten? Ik vind ze leuk!
Gamma! Met 25% korting
Love alle schoenen! Waarvan?
De crocolaarsjes zijn van Maria Luz, de sterreninstappers van Si en de rode haklaarsjes van Tamaris!
Hier zwangerschap kleding aangeschaft. Benieuwd of de h&m beetje snel is met verzenden !
Van welk merk is dat zwarte jurkje? Super mooi!
(Overall mooie aankopen overigens)
Dank je! Is van Missguided. https://www.zalando.be/missguided-popper-long-sleeve-midi-gebreide-jurk-black-m0q21c10n-q11.html
Dankjewel!
Weet iemand waar ze op dit moment nog Dr. Martens in de sale hebben? Sacha alles in mijn maat uitverkocht #latetotheparty
Mijn tip is om docs te bestellen via Asos (of een andere britse webshop). Docs zijn in de UK sowieso goedkoper + dan betaal je in ponden. Ik heb laatst ook een paar gekocht daar voor 118 pond terwijl ze hier 175 euro zijn.
Edit: plus dan kun je nog studentenkorting erop knallen (mijn vriend studeert nog, handig)
Dit inderdaad. Heb ze toen met een actie besteld dat je ook nog 20% korting kreeg als student. Heb er 105 euro voor betaald
Via CashbackXL krijg ik wss ook nog 10% terug.
@Astor volgens mij was jij het die een tijd geleden postte over deodorantcreme van die minder-afvalwebsite. Ik vroeg me af of die beviel/goed werkt, want ik probeer ook duurzamere alternatieven te zoeken maar zoiets als fris ruiken vind ik wel enigszins belangrijk haha
Ik ga hem ook op m’n wishlist zetten!