Show je laatste aankopen

@Chili weet je hoe die reebok schoenen heten? Ik vind ze leuk!

Gamma! Met 25% korting

2 likes

Love alle schoenen! Waarvan?

1 like

De crocolaarsjes zijn van Maria Luz, de sterreninstappers van Si en de rode haklaarsjes van Tamaris!

1 like

Ik denk dus Royal Tech? Heb ze bij de van Haren vandaan.

4 likes

Hier zwangerschap kleding aangeschaft. Benieuwd of de h&m beetje snel is met verzenden !

Ook in het zwart

Bovenstaande allen van Zalando
E
Bol

Meubella

Van camp schoenen

Nu is het geld op.

12 likes

Van welk merk is dat zwarte jurkje? Super mooi!
(Overall mooie aankopen overigens)

Dank je! Is van Missguided. https://www.zalando.be/missguided-popper-long-sleeve-midi-gebreide-jurk-black-m0q21c10n-q11.html

1 like

IMG_0006

Deze set

17 likes

Dankjewel!

25 likes

22 likes

Je moet wel effe je nek draaien

23 likes

Jurkjes voor bacheloruitreiking, hoop dat er een bij zit die leuk staat

19 likes

Weet iemand waar ze op dit moment nog Dr. Martens in de sale hebben? Sacha alles in mijn maat uitverkocht :frowning: #latetotheparty

Mijn tip is om docs te bestellen via Asos (of een andere britse webshop). Docs zijn in de UK sowieso goedkoper + dan betaal je in ponden. Ik heb laatst ook een paar gekocht daar voor 118 pond terwijl ze hier 175 euro zijn.

Edit: plus dan kun je nog studentenkorting erop knallen (mijn vriend studeert nog, handig)

5 likes

Dit inderdaad. Heb ze toen met een actie besteld dat je ook nog 20% korting kreeg als student. Heb er 105 euro voor betaald :ok_hand:t2:

Via CashbackXL krijg ik wss ook nog 10% terug.

2 likes

@Astor volgens mij was jij het die een tijd geleden postte over deodorantcreme van die minder-afvalwebsite. Ik vroeg me af of die beviel/goed werkt, want ik probeer ook duurzamere alternatieven te zoeken maar zoiets als fris ruiken vind ik wel enigszins belangrijk haha

Ik ga hem ook op m’n wishlist zetten!

1 like