Show je laatste aankopen

Klopt ja! Ik heb die alleen nog niet gebruikt omdat ik eerst nog een andere wil opmaken, namelijk deze, ook echt een aanrader

83121_1_Alviana_Deo_Roll_On_Bio_Limette_

Vind deze ook echt fijn en hij ruikt lekker. En ik stink niet na een hele dag

Ik zal het laten weten als ik die andere heb geprobeerd!

3 likes

Vliegtickets naar San Francisco! Influenced by de foefjes

32 likes

Inlopen binnenshuis met dikke sokken

1 like

Hoe vallen Docs? Gewoon normaal? Of raad je een maat kleiner/groter aan?

Ligt aan het model. De 1460’s valt een beetje groter tot normaal. Neem je de Pascals dan moet je als je wat bredere voeten hebt een maatje groter nemen dan normaal.

1 like

Thanks voor de tip! Heb ze gelijk maar op asos besteld voor 114 pond, omgerekend 134 euro ongeveer. Mega chill. Studeer helaas niet meer, maar dit is sowieso al veel goedkoper. Dus thanks!

2 likes

Waar bestel / koop jij je monin siroopjes?
Edit; Nevermind ik zag het al in de andere reacties :+1:

1 like

Dussss…

31

18 likes

Kiko mascara’s kosten nu €3,95! Geldig online (tot 07/10/2018) en in de winkels (tot 04/10/2018)

Altijd handig en ik vergeet ze altijd te kopen:

KS0200503400033principale_608Wx608H

5 likes

Leuk!! Wanneer ga? Ben aan het kijken voor tickets voor de zomer, maar vind het nog wel prijzig allemaal!

24 Mei tm 15 juni! Vlieg via Brussel, scheelt echt een hoop geld :scream: nu €235 pp betaald.

8 likes

Wauww wat een prijs! Mooie periode om te gaan ook! Helaas zit ik zelf aan schoolvakanties gebonden :frowning:

2 likes

8 likes

Niet nieuw, maar heel kort door mijn schoonzusje gebruikt en van haar kunnen overnemen voor een mooi prijsje:

Fjällräven Kånken 17"

Goed voor mijn hipsterpunten.

24 likes

Damn, echt jaloers. Ik hoop ook heel binnenkort tickets te kunnen boeken maar ben helaas ook aan de schoolvakanties gebonden. Met welke maatschappij heb jij geboekt?

San Francisco. :heart::heart::heart:

1 like

18 likes

Meer voor mijn vriend. Heb iets goed te maken :sweat_smile:

15 likes

Wauw heel mooi! Waar is dit van?

27 likes

Hunkemoller!

2 likes