Show je laatste aankopen

Ik heb ze vorige week ook meteen een mailtje erover gestuurd nadat ik ze telefonisch niet kon bereiken, maar nog geen reactie op gehad!

Ook vandaag pas m’n bestelling binnen gekregen trouwens. Hopelijk past één van m’n zwarte broeken uit die bestelling (moet de boel nog uitpakken/passen), want vandaag scheurde m’n zwarte broek haha. Ook de enige jeans die ik echt fijn vond de laatste tijd, zal je altijd zien. Fingers crossed dus haha

Ik heb gestemd op wel te kort, omdat ik het zelf ijskoud zou hebben met blote enkels. Vind het er niet lelijk uitzien. Dus ik zou voor jezelf afwegen hoe koud je het hebt in het najaar en afhankelijk daarvan beslissen

1 like

Oh dan mail ik ook even!

Thanks! Ik zou het je helaas niet kunnen zeggen, is een gellakje waarvan ik de naam niet heb gezien.

Leuke combinatie haha

1 like

Ik moet er toch een beetje fatsoenlijk uit zien als ik die ramen sta te lappen he😋

1 like

Ohh chill! Ga ik ook doen, thanks!

Die gele :heart_eyes:

Heb ze vandaag binnen gekregen en ze zijn zo mooi in het echt :heart_eyes:

1 like

Ik heb gestemd op te kort, maar ik denk dat het heel erg afhankelijk is van wat voor schoenen je er onder gaat dragen. Met (enkel)laarsjes is de lengte juist wel weer goed

Oeeeh waar zijn die van?

Sacha! Gister hadden ze 20% korting :ok_hand:t2:

1 like

Fietslichtjes

Reissetje

M’n huis ruikt weer lekker

13 likes

Heb je die van Costes al eens geprobeerd? Die zitten bij mij goed met sneakers eronder, ik ben 1.66

1 like

The Sting

Pieces, glittersokken

12 likes

Leuk rokje! Ik zoek ook zo’n simpel zwart rokje zonder ritsen of frutsels aan de voorkant.

1 like

Dankjewel! Ja idd dat wilde ik ook, deze vind ik echt perfect daarvoor.

Er was laatst iemand op het forum met een dilemma over zo’n rokje geloof ik en sindsdien wilde ik er ook 1 :sweat_smile:

2 likes

die van de costes was mij ook te lang helaas! (ong zelfde lengte)

Bij de Large outletstore:

Ik zie hem op de webshop voor 50 euro staan, ik heb 10 euro betaald. :sunglasses: Ben er zo blij mee. Dik stofje en hij is best lang dus helemaal perfect voor het koudere weer. Hij is van fluweel.

31 likes

Vind die lengte ook leuk. Zeker gecombineerd met van die broque achtige schoentjes. Wellicht gewoon met pantysokken dragen als het heel koud is?