- NYX setting spray dewy finish
- NYX liquid lipstick in push-up
Edit: O M G deze foto’s zijn zo gigantisch srry xoxo
Edit: O M G deze foto’s zijn zo gigantisch srry xoxo
Ik had zaterdag besteld, gisteren kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling vertraagd zou zijn maar ik heb het vanmorgen al binnen gekregen
Eerst dit
En later nog dit
Vind ze allemaal mooi, maar stem toch 1. Ik heb na heel lang altijd voor functioneel gekozen vorige jaar een vergelijkbare met deze gekocht en hij was zo comfi!
De mijne is een uur geleden verzonden!
Gister binnengekomen, kreeg wel eerst een mail dat ie vertraagd zou zijn.
Ik bestel eigenlijk nooit online bij H&M, maar nu ligt hetgeen dat ik wil niet in de winkel. Ik dacht dat ze altijd wel iets van kortingscodes hadden, iemand die er toevallig een weet?
Hier nog niet onderweg
Promotie gemaakt op werk waardoor ik nu een leidinggevende functie heb. Misschien kan ik hier wat goede adviezen uit halen.
Gefeliciteerd! Dit is echt een leuk en heel praktisch boek.
Ik had vrijdag besteld en ondanks dat hij in de app nog steeds op verwerken stond, kreeg ik hem gisteren binnen!
Deze tas van Pinqponq via zalando lounge voor de helft van de prijs. Gemaakt van gerecyclede pet flessen.
Ander model met super veel vakjes gezien in een vlog van Roosmarijn Koster #influenced
Leuk! Heb je misschien een linkje?
En dan nog een rains jas waar ik geen plaatje van vind. En nu volledig blut jongens $$$
Deze stoel om in de inloopkast te plaatsen.
Voor bij het bureau dat ik hier ook al gepost had.
#basicbitchmetikeahuis
Maar die bureaustoel zit fantastisch, dus wel een zeer comfortabele #basicbitch
Zo mooi! Heb de roze trui ook gepast maar de mouwen waren bij mij veeeelste lang
Die kleur roze is zo mooi!!