Show je laatste aankopen

Ik heb achterlijk veel gekocht.

Abonnement Powell’s Indiespensable (dit is een voorbeeld, zit komende keer iets anders in de box):

12 likes

En nog 8 broeken voor mijn man…

4 likes

Ordinaire meelezer.

Maar ben ik de enige die aan de hand van de aankopen de persoon gaat voorstellen? Zo grappig dat aankopen vaak allemaal in dezelfde stijl zijn. Of heel stoer, of chique, of makkelijk, of hip, of gekleed.

Oke. Dat was het :’)

8 likes

Vanwaar komt het laatste jurkje?

Heb ik bij wehkamp gekocht, is van Only.

https://www.wehkamp.nl/only-sweatjurk-met-knopen-16107696/

1 like

Influencer! Naar aanleiding van jouw post hier heb ik hem net ook gekocht en ben er direct in begonnen. Bedankt dus. Ik ben heel benieuwd, haha.

2 likes

Vond dit veel grappiger dan het is

59 likes

Oh bij jullie dus ook. Ik dacht dat het aan mijn telefoon lag :sweat_smile:
Ze ziet er op andere foto’s wel een stuk beter uit hoor, haha.

Net de Amsterdam bank + hocker besteld bij Sissy-boy, want ze hadden eindelijk een keer 20% korting! Alvast voor ons nieuwe huis. :tada:

46 likes

Ik vond het een heel goed boek, is ook al best oud, dus niet zo hysterisch girl boss. Volgens mij is het weer opnieuw hip geworden sinds Eva Jinek het erover had, maar is volgens mij minstens 20 jaar oud!

3 likes

Ofja heel goed, het is natuurlijk geen lectuur van de bovenste plank, maar handig/praktisch etc

3 likes

Vandaag binnen gekregen en klein beginnetje gemaakt. Tot nu toe leest het prettig weg, ben nog maar bij het begin van alle adviezen dus kan nog niet heel goed een oordeel vellen. Ik houd je op de hoogte.

Ps. Ik heb geen instagram, haha

2 likes

Zal ik doen! Hij wordt de tiende verstuurd. Dit keer zit dit boek erin: https://www.powells.com/indiespensable Maar je weet nooit van tevoren wat er verder allemaal in zit (ook niet of er een tweede boek bij zit).

1 like

Hé super grappig, dat is mijn achternichtje

1 like

HAhah oeps

Nieuwe poging hieronder

Laat je nou echt alles wat je voor jezelf bestelt inpakken als cadeau? Wat een verspilling zeg

9 likes

Je kan ook gewoon vragen waarom ik het in laat pakken?

Het is voor Sinterklaas (ja dat duurt nog even, maar ik weet nooit wat ik voor mezelf moet kopen) dus of ik het nou door de winkel in laat pakken of het later zelf doe maakt niet uit toch?

5 likes

&other stories!

@Alpacamybags gewoon oprollen, moet ik tegenwoordig bij al mijn truien doen :open_mouth:

1 like

In de categorie dingen die helemaal niet handig zijn om te kopen als je op exchange bent met twee overvolle koffers en je überhaupt geen kaarsjes in je appartement mag laten branden. Heb zo een idee dat ik na black friday hier een doos met zooi naar Nederland ga moeten sturen :sweat_smile:

19 likes

Haha gelukkig is ze geen in elkaar gepropte dwerg nee

1 like