Show je laatste aankopen

image

Vliegtickets naar Praag en een hotel! Voor begin januari. Ga het zondag cadeau geven aan m’n vriend en wil zo graag z’n reactie zien.

41 likes

Deze tegels voor achter het gasfornuis! Hoop zo dat het mooi staat, wordt volgende week aan de muur gefixt!

67 likes

Als de H&M niet naar mij komt ga ik wel naar de H&M toe

21 likes

https://tegelmegashop.nl/wandtegels/portugese-tegels/vintage-fliesen-typus-fs-faenza-n-33x33cm.html.html

Ze hebben nog wel meer patronen en kleuren. Moet zeggen dat ik de service van deze shop niet echt top vind, zou binnen 3 werkdagen geleverd worden en toen was het er ineens niet en heb ik 2 weken moeten wachten. Maar goed, het is nu eindelijk binnen.

Ik word zo blij van herfstkleding!

6 likes

Deze :heart_eyes:

19 likes

Deze!

18 likes

Dit pak van topshop voor mijn afstuderen! Voelde me wel echt alsof ik belangrijke zaken ging doen.

60 likes

24 likes

Wat een mooie nagellak! Welke is dat? :slight_smile:

1 like

Cute!!!

1 like

Heel mooi!

1 like

Ah super lief :flushed: Thanks!

Ik vind die turquise top heel mooi. Waar is hij van?

Aaaah zo jammer dat ik even geen geld heb! Wat een coole collectie!

Misschien via zalando achteraf betalen? Heb ik ook gedaan haha

Vila :slight_smile:

1 like

Ik heb een nieuwe broek gekocht en ik vind hem echt heel leuk, maar 1 probleem: er waren geen lengtematen en ik ben lang. Nu twijfel ik of hij niet te kort is. In de zomer en lente vind ik enkelbroeken juist heel leuk maar dit is meer een herfst/winterbroek… wat vinden jullie?

• Niet te kort
  • Wel te kort

0 stemmers

Even verschillende foto’s zodat jullie goed kunnen oordelen:

Als je hem gewoon stom vindt maar niet te kort mag je lekker niet stemmen

Edit: sorry ik wilde de foto’s in een spoiler maar dat lukt niet

4 likes

@Yucca zo met blote voeten vind ik hem wel te kort, maar als je er enkellaarsjes onder zou dragen dan is hij wel oke. Ik haat mezelf altijd als ik te korte broeken draag en dan de koude wind langs m’n enkels voel gaan haha

2 likes

Ik vind deze lengte juist de leukste lengte voor broeken. Heel leuk met sneakers en loafers, maar ook prima met laarsjes.

Edit: Ik ben dus geen koukleum haha

1 like