Show je laatste aankopen

@Yucca, hij lijkt omgeslagen? Of zit dat vast genaaid?

ja klopt hij zat 1x omgeslagen toen ik hem binnenkreeg! Dat kan wel teruggeslagen worden maar dan staat de pijp iets wijd, zo zou ik hem sowieso niet dragen

1 like

27 likes

Nou H&M is verzonden hoor, gvd te laat en ook nog eens verzendkostem betaald terwijl ik member ben.

En ik ga ook nog eens een weekendje weg dus kan ik het maandag of dinsdag pas ergens ophalen. Meh!

Ik moest ook verzendkosten betalen ondanks membership, maar ik heb ze gewoon even een mailtje gestuurd en ik krijg die kosten weer terug!

1 like

Oh top! Ga ik na het weekend ook even doen. Het is maar 4€ maar toch.

Ik heb ze vorige week ook meteen een mailtje erover gestuurd nadat ik ze telefonisch niet kon bereiken, maar nog geen reactie op gehad!

Ook vandaag pas m’n bestelling binnen gekregen trouwens. Hopelijk past één van m’n zwarte broeken uit die bestelling (moet de boel nog uitpakken/passen), want vandaag scheurde m’n zwarte broek haha. Ook de enige jeans die ik echt fijn vond de laatste tijd, zal je altijd zien. Fingers crossed dus haha

Ik heb gestemd op wel te kort, omdat ik het zelf ijskoud zou hebben met blote enkels. Vind het er niet lelijk uitzien. Dus ik zou voor jezelf afwegen hoe koud je het hebt in het najaar en afhankelijk daarvan beslissen

1 like

Oh dan mail ik ook even!

Thanks! Ik zou het je helaas niet kunnen zeggen, is een gellakje waarvan ik de naam niet heb gezien.

Leuke combinatie haha

1 like

Ik moet er toch een beetje fatsoenlijk uit zien als ik die ramen sta te lappen he😋

1 like

Ohh chill! Ga ik ook doen, thanks!

Die gele :heart_eyes:

Heb ze vandaag binnen gekregen en ze zijn zo mooi in het echt :heart_eyes:

1 like

Ik heb gestemd op te kort, maar ik denk dat het heel erg afhankelijk is van wat voor schoenen je er onder gaat dragen. Met (enkel)laarsjes is de lengte juist wel weer goed

Oeeeh waar zijn die van?

Sacha! Gister hadden ze 20% korting :ok_hand:t2:

1 like

Fietslichtjes

Reissetje

M’n huis ruikt weer lekker

13 likes

Je moet niet die petite nemen. De gewone en dan lengte 30, denk ik. Die heb ik ook.

1 like