Show je laatste aankopen

Oh zo. Mja die draag ik niet dus geen idee. Maar mocht je zo’n jeans willen, moet je de Jamie flare maar eens checken.

Heb je die van Costes al eens geprobeerd? Die zitten bij mij goed met sneakers eronder, ik ben 1.66

1 like

The Sting

Pieces, glittersokken

12 likes

Leuk rokje! Ik zoek ook zo’n simpel zwart rokje zonder ritsen of frutsels aan de voorkant.

1 like

Dankjewel! Ja idd dat wilde ik ook, deze vind ik echt perfect daarvoor.

Er was laatst iemand op het forum met een dilemma over zo’n rokje geloof ik en sindsdien wilde ik er ook 1 :sweat_smile:

2 likes

die van de costes was mij ook te lang helaas! (ong zelfde lengte)

Bij de Large outletstore:

Ik zie hem op de webshop voor 50 euro staan, ik heb 10 euro betaald. :sunglasses: Ben er zo blij mee. Dik stofje en hij is best lang dus helemaal perfect voor het koudere weer. Hij is van fluweel.

31 likes

Vind die lengte ook leuk. Zeker gecombineerd met van die broque achtige schoentjes. Wellicht gewoon met pantysokken dragen als het heel koud is?

Wat een leuk jurkje! Zit de outletstore ergens fysiek?

Vlakbij Nordhorn in Duitsland. Het heet EMP Outlet Store.

1 like

Ah dat is helaas niet in de buurt, goed om te onthouden voor volgend tripje Duitsland

1 like

Ik kook graag en heb ook een Bosch keukenmachine met allemaal opzetstukken en blender enzovoort. Is echt één van mijn beste aankopen ooit. Ga je veel plezier van hebben!

1 like

Ik ben 1.64 en moet ook voor alle broeken langs de kleermaker. Ook broeken in lengtemaat 30. Al kan ik die wel aan met hoge hakken, maar dat willen mijn voeten niet meer. Dus ook die worden toch nog ingekort.

14 likes

Disney kerstballen! Meegenomen door iemand vanuit NY

30 likes

Heb laatst costes basic gekocht! Die was voor mij slechts 5 cm te lang. Nog nooit gehad met een broek :slight_smile:

als je meer zwart wilt moet je zeker ook eens op https://www.bleqshop.nl/ kijken, daar draait alles om black/bleq/zwart :smiley:

Ik heb deze ook! Hij is echt fijn :smile:

1 like

deze stad wordt een beetje m’n obsessie oeps

14 likes

Review please, heb ik ook op het oog.

1 like