Weet totaal niet wat ik moet verwachten, maar ben zo benieuwd!
Ahh zo cute!!
Oh dan is het waarschijnlijk wel goed dat ik een maat groter heb besteld.
Wat een gedoe om fatsoenlijk passende broeken te vinden joh
Ik vind juist dat die broek eerder normaal/groot dan klein valt. Heb altijd maat 36 en van deze ook, maar loop er regelmatig aan te hijsen… Maar misschien verschilt dat per persoon!
Mijn vriend heeft zo’n handschoen voor zijn katten. Werkt als een tiet!
@Rozevarken ja zijn die fijn? Was nog aan het twijfelen over Stradi of Bershka maar die bij Bershka was in de sale dus toen was de keuze snel gemaakt haha. Maargoed als die niks is dan ga ik bij Stradivarius kijken.
@Jolie oh haha hijsen ben ik wel gewend. In het begin zitten alle broeken perfect en na een paar uur zakken ze steeds af. Een maat kleiner is geen optie want dan krijg ik de eerste paar uren geen lucht. Maar stom dat dat zo verschilt dan. Heb meestal broeken van de h&m maar die maten zijn ook echt hopeloos. Dan heb ik 38 zoals altijd en dan moet ik van exact hetzelfde model een 40 of soms zelfs 42 hebben🙄
OMG ik wil deze miniatuur
Ik heb deze ook van Ali! Echt ideaal!
Waarvandaan? Vind ze prachtig!
Ze zijn van Desenio, ze hebben er honderden en zijn allemaal super mooi dus ik heb er 3 dagen over gedaan om te kiezen haha
Over die kattenhandschoen: ik gebruik het ook om m’n makeup kwasten te wassen en hoofdhuidmassages en conditioner verdelen bij mezelf
Echt een handig dingetje
Jetske Ultee concealer
Beide kleuren
Review volgt
werkt als een wat? tiet? heb nog nooit van die uitspraak gehoord
Ik vrees dat je vissen het niet lang gaan uithouden in dit ‘huis’
Wat bedoelen ze met shade control? Heb deze nog nooit gebruikt, ben gek op mousse!