Nadat ik het hhad geroken op een wc. Op internet gekeken waar het vandaan kwam.
2 van deze gekocht bij Primark.
New briefopener, who dis? Eindelijk mijn post - die ik nooit krijg - openen in ware badass Jeanne d’Arc-stijl. (Kringloopvondst)
3 Items van mijn wishlist. Alles van Two Thirds. Komt helaas ook alles pas midden Augustus aan, dus kan me er nog een paar maand op verheugen. Tot dan mag ik eerst ook niets nieuws meer kopen. (naja, zo duur was het nu ook weer niet, maar had eigenlijk geen geld meer deze maand)
Ik ben niet @Leukocyten maar heb zelf toevallig ook net vorige week deze bikini bij Wehkamo besteld omdat hij uitverkocht was bij Hunkemoller haha. Had de linkjes nog openstaan, zie alleen nu dat de bikinitop uitverkocht is.
Gekocht voor deze zomervakantie, weer eens wat anders dan de standaard helemaal zwarte die ik normaal altijd heb. Vind ze heel fijn zitten!
Ik heb ook allebei de broekjes besteld, ik heb die met touwtjes gehouden. Gewoon in mijn normale maat. Topje ook in mijn normale maat. De bikini is heel mooi in het echt!
Deze shampoo op aanraden van de kapper. Ik heb donkerblauw/grijs haar en het blauw loopt altijd super snel terug. Deze shampoo is niet, zoals de meeste zilvershampoos, paars maar diep donkerblauw. Plan is om hem te gebruiken en wat langer te laten intrekken zodat ie misschien een blauw kleurtje achterlaat
Niceee, ik heb een vergelijkbare bovenkant van h&m en dat is echt mijn favo bikini.
!!!
Update paarse Teletubbies pak van Zara:
- hij zit heerlijk!!
- het is een ribbelstofje en dat maakt het leuker dan een effen katoentje imo
- is goed te upgraden met een riem of een jasje
- je moet strakke billen hebben want daar tekent ie wel
- ook al zou ik er in willen wonen…ik ga hem terugsturen aangezien ik geen strak figuur heb en me er dan te ‘bewust’ in ga voelen.
Wel heel jammer want ik zou het als huispak elke dag willen aantrekken.
Hij valt normaal. Ik geloof dat ik maat 40 heb genomen maar hij rekt heel erg mee dus je zou hem makkelijk een maat te groot of te klein kunnen bestellen want dan zit ie ook nog prima! Alleen bij een maar groter is ie ietsje langer
Lief!!!
Huh ik wilde net serieus posten dat als ik zo’n mooi figuur had ik in dit pakje zou wonen. Toen pas las ik je comment, niet mee eens