Jouw haar en wenkbrauwen.
Nieuwe stofzuiger. Hij/Zij/Het/ heeft een naam nodig. Iemand ideetjes?
wat lief…,
Was me erg bewust van alles dus voelt het niet ontspannen.
Kan t nog proberen met een ander broekje eronder Missch dat dat scheelt voor mijn gevoel.
Mijn boodschap is wel; bestel bij Zara gewoon. Pas thuis zie/voel je wat voor stof het is en hoe het valt. Ga niet op de plaatjes af!
Zoever of Dusty?
Thanks Stradivarius!
Mooie aankopen! Waar zijn de ronde doosjes van? En hoe groot zijn ze (wat stop je er in?)
#want
Hoi mag ik je review straks? Ik wil deze ook misschien kopen maar twijfel nog tussen de LG hom bot en die nieuwe van Blaupunkt
De mijne heet Dusty!
Dankje! Het zijn glazen doosjes van hay, mijne zijn 12cm dacht ik, maar je hebt ze in verschillende maten (en kleuren). Ik gebruik ze voor wat kleine sieraden, maar heb ze vooral gekocht omdat ik ze mooi vind haha
Heel leuk! Is het een crop top of een gewone top?
Hij is net klaar! Ik zat te twijfelen tussen deze en die van Blaupunkt
(vanwege de dweilfunctie) . Omdat we ook een schoonmaakster hebben ( en dat apparaat helaas weigert om de wc schoon te maken) hadden we bedacht dat we beter deze konden kopen ( scheelt bijna de helft) en eventueel te upgraden naar die andere als blijkt dat we toch liever de dweilfunctie willen.
Ik heb de stofzuiger net uit de doos meteen aan het werk gezet en het ging heel goed! Je bestuurt het niet met een app maar een afstandsbediening en dat ging prima. Ding is redelijk stil en de katten vonden het allemaal heel interessant terwijl ze normaal over elkaar heen vallen om de kamer uit te rennen.
Appartement is weer mooi schoon, het ding probeerde zich een halve minuut lang onder een kastje te wurmen tussen te pootjes en ik was even bang dat ie vast zat maar uiteindelijk was het gelukt
De pastelmarkers en de fineliners heb ik al, maar ik vind ze zo fijn dat ik deze als extra set wil houden voor in m’n klassenagenda voor volgend jaar!
Ben ook benieuwd naar de agenda, hopelijk is 't een goede koop…
DJ Roomba natuurlijk!!
(Als je nooit Parks & Recreation hebt gekeken, zie dit als een tip!)
Die van ons heet Jacques. Jacques is een beetje dom, want die blijft dus wèl vastzitten onder o.a. de bank. Die moeten we dus eerst blokkeren voordat we hem aan kunnen zetten.
Oehh heel nice, mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?
Leuk! Ook leuk stofje. [quote=“Atlas, post:1487, topic:318, full:true”]
Ik kwam er tijdens mijn vakantie achter hoe chill badjassen zijn😲 Dus meteen een gekocht nu ik thuis ben
[/quote]
Crop top! Maar hij is helaas vertraagd dus zit er nog op te wachten.
Charlie Temple!
Bij mij dan gewoon glazen zonder sterkte.