Zo mooi!!!
Wat een leuk jurkje.
Dankjewel, dit ga ik ook doen. Wat een leuk idee!
Hotel geboekt in Londen, we hadden eerst een pauperig goedkoop hotel geboekt, maar toen kwam opeens een super actie voorbij en konden we in dit veel mooiere hotel blijven
moooooi, heb je m al geprobeerd? hoe bevalt ie?
Bedoel je die met de bloemen? Dat is deze! https://www.pullandbear.com/nl/blouse-met-tropical-print-c0p500923013.html#null
Jeej. Nu kan ik eindelijk weer strijken zonder gevaar voor eigen leven (mijn vorige was gaan lekken en knetterde. ).
Waar heb je het dekbed vandaan?
Even mezelf citeren⊠deze broek is echt fantastisch moooi!! Allemaal gaan kopen. (hopelijk blijft dit ook zo na een keer wassen haha)
heb je een link?
heb je heel toevallig een link?
Wat lief! Heel graag
Ik heb hem al gewassen en hij is nog steeds mooi echt leuk dat ik iemand geinfluenced (??? Dit is vast geen woord) heb haha
WANT IK BEN GESLAAAAAAAAAGDDDDD EN DAN KAN IK EINDELIJK MâN VRIENDEN WEER ZIEN! TODAY IS A GOOD DAY
Ik zeg je eerlijk - ik post normaliter alleen maar ellende (geen baan kunnen vinden, mân opkomende verjaardag waar ik tegenop kijk, slecht in mân vel) dus nu er een keer iets positiefs gebeurd moet ik ff al die negativiteit zien te balanceren!