@whosthatgirl mag ik vragen waar je eerste tanktopje van is?
@Kuidaore Hollister (via Zalando). Achteraan wel met logo in het groot, moet zelf nog even zien of ik dat wel zo mooi vind in het echt.
Zat er al een tijdje naar te kijken op de zalando site, maar via de Tommy site zijn ze nu 50 euro goedkoper…
Ik loop al een tijdje te azen op deze zeepdispenser in de vorm van een konijn, dat helemaal past bij mijn achterlijke stijl, maar ik vond 15 euro toch een beetje te duur voor zoiets kitsch. In de solden was het afgeprijsd naar 5 euro dus toen moest ik hem wel kopen. Disclaimer: ik zit hier al maanden mee in mijn gedachten. Dus gekocht en alles, en letterlijk vijf minuten nadat ik het had gekocht zag ik een bedelaar op straat. Ik was in een goede bui dus wilde de man wat geld geven, maar op het ogenblik dat ik mijn tas opendeed om kleingeld te zoeken viel mijn konijntje, die er niet goed in zat blijkbaar, uit. FML. Een knappe jongen vroeg of ik hulp nodig had maar ik wilde niet dat hij dacht dat ik crazy was dus heb hem weggewuifd en het konijn snel verborgen in het inpakpapier.
Neeee wat sneu haha, was wel een leuk ding.
Ah nee dit is super sneu! Waren er nog meer in de winkel?
Heb je hier een linkje van?
Het jurkje van Object en de sandalen can Lazamani. Eindelijk in een schoolproof jurkje naar het werk!
Beide super leuk!
@lijnewiets @Prikkelbaar https://nl.aliexpress.com/item/JIANWU-MUJI-STYLE-A-variety-of-matte-binder-loose-strap-loose-leaf-inner-core-A6-A7/32812623384.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da24c4dl86XYH ik laat het je weten hoe die is!
Tenminste, als zara hem weer op voorraad heeft… dan koop ik hem haha!
Ja, vreemd genoeg wil niemand een konijnvormige zeepdispenser ik ga morgen om een nieuwe!
@Wijntje: Geprobeerd met gewone lijm en dat was zo fugly, denk dat goudverf het zelfs niet kon verbloemen
Hij ziet er nog leuk uit ook