En hij was ook nog eens in de aanbieding bij de B.lokker. Wat een dag.
Dat is nu een beetje lastig in te schatten. Met de sale hebben ze zowat altijd vertraging.
Ik had laatst op een vrijdag besteld. Kreeg op een woensdag een mailtje met sorry je bestelling is vertraagd ofja “fashionably late” zoals ze dat daar noemen hihaho. Op donderdag een mailtje dat het verzonden was en op vrijdag lag het in de brievenbus.
En dan had ik dus ook nog eens meerdere dingen besteld en maar 1 ding ontvangen. De rest was zogenaamd niet leverbaar meer. Geen mail over gehad. Dat stond pas op dat blaadje wat bij je bestelling zit😒
Maargoed wil je niet bang maken haha, hoop natuurlijk dat het bij jou gewoon goed gaat en hopelijk heb je je bestelling nog op tijd binnen.
De hak van mijn enige sandalen is stuk dus goed excuus om nieuwe te kopen
En ook in het roze besteld want kiezen tussen luipaard en roze is onmogelijk
Ik heb super vaak dat er nog ‘verwerken’ bij staat, maar dat de bestelling dan ineens binnenkomt. Super vaag altijd…
Ja dit heb ik ook, heel irritant! Wil dat het binnenkomt voor ik volgende week naar een festival ga, maar ook nog steeds op ‘wordt verwerkt’, dus beter schieten ze een beetje op.
Om de warmte te doorstaan.
Huidverzorging van Paula’s Choice, sheetmasks, een dagcreme van een Koreaans merk, luxe watterschrijfjes (

Nu moet ik even rustig aandoen van mezelf.
Oh echt? Dat is wel balen joh. Ik heb tot nu toe nog geen reactie gehad dus hoop dat het ok is. Vind het in ieder geval fijn spul inderdaad. Voelt ook niet zo vet en plakkerig als bepanthen.
Waar is de laatste van?
Nee, maar heb gister wel alles in goede orde ontvangen
Een beetje laat, maar zijn deze van?
Bij Net a Porter? Ik heb er zelf alleen goede ervaringen mee. Maar als het om designer dingen gaat, vind ik MyTheresa fijner. Is er heel snel, volgens mij vanuit Duitsland en ze hebben vaak dezelfde dingen.
Zara
Leuke broek! Waar is deze van?