Oehh waarvan
H&M!
Eindelijk werkproof schoenen met hak gevonden waarin ik hopelijk niet als een jong hertje loop.
Hoop zo erg dat ze passen.
Eerste houden, staat je heel mooi. En polyester hoef je niet te strijken. Tweede vind ik iets minder.
De eerste staat je echt heel mooi inderdaad! Ik deel de mening dat ik de tweede wat minder vind.
Dat eerste jurkje kun je juist toch heel vaak aan? Je kan hem ook echt stoerder maken met eventueel keren jasje en laarsjes of sneakers, classy maken met hakken en gewoon leuk met sandaaltjes of slippers. Vind hem juist voor veel dingen goed. Dit zou voor mij zo’n jurkje zijn die ik dan nieuw heb en heel de week daar in leef haha
Haha die onderste foto is hoe je mij kunt uittekenen. Wit shirt, poptrash broek en vans checkerboard:joy:
Haha, mij ook, maar dan met witte sneakers eronder. Love de Poptrash, dit is serieus m’n vierde en heb er ook drie korte varianten van.
Jaaa die korte wil ik ook nog.
Ik vind hem ook gewoon geschikt voor werk hoor (wel met panty dus in de herfst/winter/lente)! En naar school, uitgaan etc kan hij ook zonder panty.
Voor het huidige weer is het misschien te zweterig maar verder vind ik polyester juist ideaal omdat het niet kreukt en mooi glad valt. Hij staat je trouwens superleuk! De tweede zou ik sowieso niet houden.
Waar is die laatste van? Lekker Officeproof
Dus… met die schoenen die ik eerder postte heb ik binnen 24 uur 340 euro uitgeven (inclusief donut van dunkin donuts). Achja, een keer moet kunnen.
Haha ja, maar ik dacht dat jij op een uni werkte? Ik heb o.a. ook op die gewerkt en met panty is dat hartstikke prima.
Maarja als je het niet draagt moet je het niet doen!
Oh ik wilde inderdaad zeggen voor terassje, verjaardagen, uitgaan etc. Maar ik kan vanuit her natuurlijk niet voelen dat hij daar niet geschikt voor is haha.