Leuk juist. Ik als fulltime zwartlover heb een knalblauwe en na een dik jaar nog geen spijt van
Benieuwd hoe deze verschilt tov de kleine versie? Heb je het al gespeeld toevallig?
Ik kreeg dit spel voor mijn verjaardag maar heb het nog nooit gespeeld. Is het wat?
Oriëntatie op GS vond ik echt een schijtboek hahaha, was verplicht op de HAN. We hadden ook een megadik Engels boek en dat was veel gaver!
Dat leest echt nergens naar zo’n boek. Dat Engelse heette iets van a history of western society meen ik? Echt heuuuul dik, altijd ellende om mee te slepen, schrijver was McKay
Het scheelt dat je hier een uitwisbaar bord hebt. Dus dat je niet van die blaadjes steeds bij moet kopen of moet afdrukken.
Ik vind het een erg leuk spel. Ik heb het met vrienden gespeeld en dus nu maar zelf gekocht.
Spelletje zelf duurt niet heel lang. Maar is leuk voor even tussendoor.
Eigenlijk zijn het stiften voor mobiele telefoons? Maar werkt op papier ook prima. Zag het later pas haha. En diamond painten heb ik nog niet eerder gedaan maar mijn moeder wil graag dat ik het ook probeer, het lijkt me wel leuk dus eerst maar een kleintje proberen.
Ik heb die pantalon ook! Wat ga jij daarop dragen?
Nog niet binnen, jij? Dus heb nog niet kunnen kijken, maar ik denk een (gebroken) wit topje. Een korte of eentje die ik erin doe, van polyester ofzo. Maar misschien kleurt dat niet mooi, weet niet of zwart erboven mooi is…
Oeh, waar is het van?
Heeft iemand toevallig een Zalando kortingscode? Het minimumbedrag maakt niet uit, dat haal ik wel haha.
haha ik dacht al leuk ff casual je plant op je bed gesmeten voor de foto
ik vind geel heel leuk!! zou 'm houden

HEma, zeeman en beter bed!
Kan niet wachten om lekker te slapen op mijn pocketveermatras!! (Over drie weken)