Nu ben ik wel even uitgekocht.
Hij is zooo leuk maar €170
Like voor de broek en nog een voor de herkenning haha. Ik doe zo mijn best om kort van stof te zijn, maar dat vind ik zo moeilijk!!
wow, waar heb je die met zo’n goede korting gevonden?
Huh iel het rechterbeen lijkt er niet te zijn
@Joey leuk!! Ik vind het wel ‘eng’ hoor zo’n broekje. In de ene spiegel denk ik: ‘had nog wel even 1000 squats mogen doen.’ In de andere spiegel denk ik: ‘
’
Hudsonsbay!
Na het zien van de video van Diana Leeflangs nieuwe Kruidvat-collectie wilde ik graag een roletui, maar geen roze exemplaar met gouden letters. Schijnbaar is het iets dat je overal gewoon kan kopen.
Ik heb een saaie grijze zomerjas dus ik dacht daar kan een speld/broche leuk op. De zwarte is een quote uit Macbeth en echt een van mijn favorieten.
De rode is van Handmaids tale en die ben ik nu aan het lezen, dus die vond ik ook leuk!
Fotos van de Etsy shop.
Ik hou natuurlijk maar één paar en ik weet ook nog helemaal niet of ik ze mooi vind in het echt. Vind ze wel heel stoer op de plaatjes.
Woo die zijn mooi!
Haha ik zag deze tweet voorbij komen en ik moest lachen, moest meteen aan t forum denken, iemand hier had m laatst ook gekocht toch? Je bent iig in goed gezelschap
Schotland koopjes:
New Look
Waterstones

Supermarkt (Volgens mij was het de Coop, maar Tesco of Sainsbury kan ook…)
Superdrug
En deze heb ik net besteld en heeft een leuk gat in m’n spaarrekening geslagen:
waar komen die jurkjes vandaan?
Super leuk!