Eindelijk een jurkje gevonden voor de bruiloft van een vriendin volgende maand. En ik voel me er zó mooi in
Haha daar was toen toch ook zo’n Facebook van? En dat mensen daar foto’s gingen posten als ze er een in het wild gespot hadden hahaha.
Hahaha en terecht, had ik ook gedaan!
Oh my. Dit wil ik. En ik had al honger.
Met dank aan heel veel cadeaubonnen die ik als bedankje van (ouders van) leerlingen heb gekregen!
En 20% korting bij Asos:
Rok
Broek
Trui
Weet iemand hoe de maten van de broeken (niet zo zeer de jeans) vallen bij Pull & Bear? Ik heb deze net besteld na lang twijfelen omdat de XL maar niet terug in stock komt maar als het model een M draagt denk ik niet dat ik de L over mijn badonkadonk krijg haha.
Superleuk tasje! Waar komt die vandaan?
Jawel ik heb deze gepast in de winkel in S omdat er alleen nog maar S hing, ik heb zelf eigenlijk echt nooit S in broeken, maat 38/40 en deze zat gewoon goed. Met M was ie wel meer zoals bij haar gevallen denk ik want bij mij zat hij wel aansluitend om mn taille, billen en bovenbenen. Is mega stretchy dit dus past zeker.
Yessss thanks! Dan had XL zeker te groot geweest haha.
Mn zoveelste paar Birkies maar ik vind dit wel echt de mooiste! Van 110 voor 50 bij de Cult in Duitsland. Niet van dat birkoflor materiaal maar van mooi oud leer.
Wat leuk allemail! Waar gekocht?
Tof! Vooral die eerste!!
Dank!! Allemaal Asos!
Ik had jouw rode jurkje (die je laatst droeg in het WAYW-topic) ook nog in m’n mandje maar op het model stond hij niet zo mooi als bij jou en ik schat in dat hij bij mij zo ongeveer staat zoals bij het model haha. Dus toch niet besteld!
Yes! Vind door rietjes drinken altijd wel fijn & natuurlijk handig in de strijd tegen onnodig gebruik van plastic.
Ook gebruik gemaakt van de 20% korting?
Ik heb gisteren dit besteld bij Asos:
Deze is van River Island
Nee! Ik rekende uit dat in ponden betalen alsnog goedkoper was dan in euro’s betalen met 20% korting.
Met 20% korting was het eindbedrag 55 en wanneer ik betaalde in ponden was het (zonder korting) omgerekend 47 euro
Shiiiit dit heb ik nog nooit geprobeerd! Goeie tip wel haha.