Ah ja maar echt, hoe lekker vakantie ook is, het is ook wel weer fijn om thuis te zijn met al m’n spulletjes en gewoon kunnen kopen en eten wat ik wil. Ook al moet ik het dan wel zelf doen/koken weer even in een normaal ritme komen ipv elke keer uit eten; ik heb zelfs mn lunch voor mn eerste werkdag morgen maar alvast gemaakt
Ben wel echt fan geworden van crisp. De broden van jordys bakery zijn ook echt top, met name pompoen-desem.
Omdat ik nog zo veel op voorraad heb zijn dit al mn boodschappen voor komende week, een combinatie van de markt en verschillende supermarkten
Jaaaa die heb ik in Oostenrijk ook gegeten, echt goddelijk
Is het aanbod van Crisp fijner/groter? Zie ineens allerlei kortingsacties via influencers en ben wel benieuwd geworden
Het heeft qua aanbod wel wat weg van Marqt. Ken je die? Het is vooral leuk om eens te proberen want ze hebben best wat luxere, bijzondere boodschappen. Als je de zoekfunctie gebruikt kom je ook al veel aanraders tegen van forummers. Zelf bestel ik er dus soms boodschappen als afwisseling, omdat ze bepaalde producten hebben of doordat je heel makkelijk met 1 klik boodschappen voor een recept in je mandje kan doen.
Het aanbod is niet per se groter maar ik merk vooral bij verse producten verschil in kwaliteit. En ze hebben ook wel wat aparte dingen, maar geen huishoudelijke producten. Het is puur eten.
Heeft er iemand wel eens bij Foodello besteld? Ik krijg er vaak reclame van. Een site waar ze voedingsmiddelen verkopen die tegen of over de houdbaarheidsdatum zijn met flinke kortingen. Zoveel korting lijkt vaak te mooi om waar te zijn maar het ziet er eigenlijk best goed uit. Goede reviews ook.
Ja ik laatst! Is gewoon prima en kortingen klopten. Alleen idd wel tegen houdbaarheid aan ja
Ohja, goed dat je het zegt over dat de kortingen kloppen. Daarin kan ook gesjoemeld worden natuurlijk als een product normaal 3,- kost en zij doen alsof het 5,- is ofzo.
Houdbaarheid is iets waar ik dan zelf naar moet kijken, eet ik iets na de datum of krijg ik het op voordat de datum verstreken is.
Ja idd. De kortingen worden trouwens vaak hoger bij afname van meerdere producten. Maar dat zie je vanzelf op de site als je dingen aanklikt. Ik vond het wel de moeite waard iig! (alleen zit ik nu met 4 grote overdatum ontbijtkoeken )
Ik heb er intussen al 3x besteld en zeker tevreden! Supersnel bezorgd en zaten echt goede kortingen tussen.