Ik heb uitgaanskleding nodig dus:
de blouse
En deze tas
Alles IRO Paris via Otrium. Zou aan de volle prijs € 2475 zijn samen, maar dankzij korting maar (haha ‘maar’) € 618. Ik ga niet alle blouses houden hoor.
Ik heb uitgaanskleding nodig dus:
Alles IRO Paris via Otrium. Zou aan de volle prijs € 2475 zijn samen, maar dankzij korting maar (haha ‘maar’) € 618. Ik ga niet alle blouses houden hoor.
Rib uit mijn lijf. Wat is een huis inrichten absurd duur (als ik het naar mijn smaak wil).
Ik heb hem ook al een paar weken. Was even zoeken naar hoeveel vulling ik eruit moest halen (best veel) maar ben nu echt heel blij met het kussen
Jammer dat je de colaflesjes douchegel niet hebt gehaald, echt een aanrader.
Die ziet er mooi uit zeg!
Heel mooi die vaas! Ben benieuwd naar jouw interieur haha, volgens mij heb je een leuke smaak
Ik vind Pols Potten wel een heel misplaatste naam eigenlijk. Niet dat jij er wat aan kan doen dat ik nu op je reageer maar wtf wie heeft bedacht dat dat een goed idee was.
Ja inderdaad… volgens mij heet het zo omdat de oprichter pol heet en hij potten verkocht maar ik had zelf ook wel iets anders gekozen
Ik vind dat ook nog steeds verbijsterend. Blijkbaar heet de eigenaar Pol, maar dan nog.
@zwaardvis Ah ja ik probeerde dat al op te zoeken. Maar ik had inderdaad wat anders gekozen, dit vind ik nou niet echt grappig.
Zou je hier iets meer over willen vertellen?
Nooit gehoord van Pol Pot?
dit zijn 20000% mn favo chips ooit
precies de goede verhouding bite en kaaspoeder
Nu wel
Ohh heb je die toevallig ergens in de aanbieding kunnen kopen?