Show je laatste aankopen #9

Ik heb uitgaanskleding nodig dus:

de blouse

En deze tas

Alles IRO Paris via Otrium. Zou aan de volle prijs € 2475 zijn samen, maar dankzij korting maar (haha ‘maar’) € 618. Ik ga niet alle blouses houden hoor.

31 likes

17 likes

Deze salontafels en tv meubel

En 4x deze stoel

Rib uit mijn lijf. Wat is een huis inrichten absurd duur (als ik het naar mijn smaak wil).

47 likes

Ga ik aan mijn rugtas vastmaken. :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Ik heb hem ook al een paar weken. Was even zoeken naar hoeveel vulling ik eruit moest halen (best veel) maar ben nu echt heel blij met het kussen :ok_hand:

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Show je laatste boodschappen

Jammer dat je de colaflesjes douchegel niet hebt gehaald, echt een aanrader.

1 like

Kobo Libra 2 met een sleep cover.

50 likes

Die ziet er mooi uit zeg!

2 likes

HK living

Pols potten

28 likes

Heel mooi die vaas! Ben benieuwd naar jouw interieur haha, volgens mij heb je een leuke smaak

1 like

Ik vind Pols Potten wel een heel misplaatste naam eigenlijk. Niet dat jij er wat aan kan doen dat ik nu op je reageer maar wtf wie heeft bedacht dat dat een goed idee was.

24 likes

Ja inderdaad… volgens mij heet het zo omdat de oprichter pol heet en hij potten verkocht maar ik had zelf ook wel iets anders gekozen :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik vind dat ook nog steeds verbijsterend. Blijkbaar heet de eigenaar Pol, maar dan nog.

8 likes

@zwaardvis Ah ja ik probeerde dat al op te zoeken. Maar ik had inderdaad wat anders gekozen, dit vind ik nou niet echt grappig.

7 likes

Zou je hier iets meer over willen vertellen?

3 likes

Nooit gehoord van Pol Pot?

6 likes

dit zijn 20000% mn favo chips ooit
precies de goede verhouding bite en kaaspoeder

1 like

Nu wel :sweat_smile:

5 likes

Ohh heb je die toevallig ergens in de aanbieding kunnen kopen?

1 like