Als je insta hebt… even naar Michelle Ivak gaan.
Zij heeft een samengesteld starterspakket gemaakt met merken etc die zij persoonlijk fijn vindt.
Maar je leert daar wel meer op haar pagina.
Als je insta hebt… even naar Michelle Ivak gaan.
Zij heeft een samengesteld starterspakket gemaakt met merken etc die zij persoonlijk fijn vindt.
Maar je leert daar wel meer op haar pagina.
Jij hebt een mooi lang nagelbed
Heb m’n acryl er af laten halen. Was steeds veel te laat met laten vullen en moest er altijd een half uur enkel voor rijden omdat ik nog geen betere dichterbij heb gevonden. Nu laten gel lakken en hopen dat ik het dan wel kan (laten) bijhouden. Een vriendin van mij doet wel gel lak dus denk dat ik voortaan bij haar ga.
Heb een afspraak gemaakt om mn nagels te laten doen voor het eerst in mn leven. Oja het heet volgens mij soak off gel polish? Dus dat slijt eraf?
Oh hahaha, maar ik heb nog nooit gelnagels gehad. Dus er valt niks af te soaken! Ben echt een rookie op dit gebied.
Nee de (gel)polish moet er vanaf soaken. Je vijlt de nagellak open. Vraag anders aan de nailartist of ze het wilt uitleggen of laten zien.
Maar ik heb niet eens nagellak op? Ik heb dan gewoon de verkeerde afspraak geboekt?
Het gaat er om na de behandeling zeg maar. Dus je laat je nagels doen met soak off gel. Als je het daarna er af wil dan gaat dat dus op die manier zoals @MazKanata hier boven zegt.
Oh tegelijk hahah @Victoria. Maar je hebt dus de goede behandeling geboekt.
Haha ok, ik hoop dat ik deze week een eindresultaat kan laten zien maar denk niet dat ik dat wil
Ik heb 6 jaar lang kunstnagels gehad, en sinds de salons dicht gingen in december ben ik niet meer geweest. Heb nu eindelijk het idee dat mijn nagels weer een beetje gezond zijn.
Welke kleur is dit?
Is er een manier om een langer nagelbed te krijgen? Mijn nagels breken heel snel en ik heb een heel kort nagelbed en ik vind lang zoveel mooier 🥲
Wat is je geheim?
Ik wil ook weer eens lakken maar doe t nooit. Gellak ligt er altijd meteen af en gewone blijft opzich wel maar na een dag werken is dat t ook lelijk.
Super mooi! Bedoelde je deze lamp? Passen daar echt twee handen tegelijk in? Bij mijn huidige lamp kunnen er 4 vingers tegelijk in, dus dan zou ik veel sneller klaar zijn met lakken met die Ali lamp.
Ik ben nu ook nagelbed aan het kweken. Meest voor de hand liggende tip is om niet met scherpe voorwerpen vuil weg te halen onder je nagels. Verder doe ik elke avond nagelolie op mijn nagels en dan ook onder het witte randje, heb het idee dat dat ook werkt. Mijn nagelbed wordt nu langzaam langer. Het is nog niet heel mooi omdat het heel ongelijk is als je snapt wat ik bedoel haha, en kan ook nog zien tot waar mijn nagelbed eerst liep, denk dat dat even tijd kost
Ik wil graag een beetje een neutrale roze achtige kleur maar niet zegmaar dat het te roze is, of dat het wat tuttig staat. Dus ik dacht aan deze? Zegt mn moeder dat ze dat een beetje zilver achtig vindt?
En wat vinden jullie van deze kleur? Ja het gaat er natuurlijk om wat ik vind maar toch.
Ik vind dit nude/beige en eigenlijk niet roze of zilver (zilver komt misschien door de reflectie?)