Show je nagels

37 likes

Was mn hond aan het uitlaten blijft de riem achter mn duim haken :persevere: heel stuk nagel knalde er zo af. Gelukkig niet tot in mn huid. Heb al hele kleine handen met korte vingers en door mn nagels lijken ze wat langer. Heb nu echt een kabouterduim :joy: kan er ook heel slecht mee typen.

Essie Angora Cardi en The Perfect Cover Up, met holo taco op mijn ringvinger

21 likes

19 likes

Ik heb net perongeluk een klant gewassen met oranje conditoner zonder handschoenen… Nu heb ik een ander kleur nagels :sob:

(Geen filter, mijn hand is ook oranje door die conditioner…)

13 likes

Huuuuuuh! Wel best een leuke combi nog!

1 like

Wijn rood met een kleine glitter.

8 likes

Aah nee! :astonished::astonished:

1 like

Ja de combinatie gaat wel maar ben niet zo van het groen eigenlijk hahah. Achja lesje weer geleerd.

Nee die waren helaas uitverkocht. Dit is Lula, via Ali expres.

@Geo ja zat al een topcoat op. Denk dat het een combinatie van de lak en het gebrek aan licht was…

@sjem Ah ja dat verklaart een boel :see_no_evil:

2 likes

Essie - Stop, drop & shop, angora cardi en recessionista

24 likes

Wat een lekkere combi!

1 like

Dank je! Dat is het voordeel van heel veel nagellak hebben :see_no_evil::joy:

afbeelding

Lekker winters kleurtje.

33 likes

Deze keer een groen-blauwe skittle mani haha.
Alle kleuren zijn van Essie: vibrant vibes, bikini so teeny, I’m addicted, go with the flowy en mint candy apple.

17 likes

Is dat folie op je ringvinger?

Jaa :slight_smile:

Oh tof! Heb je het zelf gedaan? Ik heb laatst uren zitten prutsen met die folie maar telkens kwamen er ofwel lelijke vouwen in of de helft bleef niet plakken ondanks dat ik speciale foliegel gebruikte

Haha nee, ik begin daar ook niet aan. Dit heb ik laten doen. Mijn styliste doet gewoon folies overheen en lakt ze dan af, maar volgens mij is dat gewoon met een soort gellak om het te sealen. Ik heb hele lelijke nagels van mezelf, dus heb inmiddels een maand of 10 acryl, bevalt super.

1 like

Ja klopt, gellak is inderdaad om te sealen. Op filmpjes ziet het er zo simpel uit. Ik doe bij mezelf hardgel als versteviging (en soms verlenging) en dan gellak voor kleur decoratie, maar die folie is wel echt een dingetje haha. Misschien toch nog maar wat oefenen of iemand vragen of de wil helpen. Kom handen tekort

Ik vind de kleuren die jij hebt wel echt heel mooi ga die wel onthouden als inspiratie

1 like