Show je nagels

Hahahaha ik ga kapot :joy: werd die review hier een tijdje geleden niet gepost?

4 likes

Cream white met gouden glittertjes.

15 likes

Sorry kan alleen naar de broek kijken. Wauw

2 likes

Heeft een van jullie tips voor het netjes doen van nagellak, met name aan de randen? Ik heb nu steeds dat het op de velletjes naast mijn nagels komt. Ik doe zelf gelnagellak en als dit dan klaar is krijg ik het niet netjes van mijn huid af zonder de nagellak er te ver af te laten scheuren (zie wijsvingernagel op bovenstaande foto). Tijdens het lakken verwijderen lukt niet want natte nagels. Hoop dat dit een beeetje duidelijk is?

Jaaaaaa I’m in looove. Was wel even een dingetje de eerste keer maar in deze tijd zie je het zo veel! Ik draag ‘m heel graag en vaak nu :blush:

Je kunt proberen met een heel dun nail art kwastje het laatste stukje langs je huid te doen. Dan knoei je minder snel echt op je huid.

Of voordat je de lamp in gaat met een penseeltje (eyeliner penseeltjes werken hiervoor top) gedoopt in wat alcohol of nagellak remover langs je nagelriemen te gaan. Niet te nat want dan smeer je alles alleen maar uit. En dan na iedere beweging je kwastje afvegen aan een stukje keukenpapier zodat je niet van die gekleurde vegen krijgt.

En verder heel dun lakken zodat het niet richting zijkanten drijft. Desnoods iedere nagel tussendoor even 10 sec in de lamp. Je kunt beter 3 dunne laagjes doen dan een dikke die gaat drijven

1 like

Deze vind ik zo leuk herfstig! Love it

1 like

Dank voor de inspiratie! Alle lakjes zijn Kiko. :blush:

38 likes

Prachtige combinatie :heart_eyes:
Zo netjes gelakt ook!

1 like

Holo Tacoooo :cd:

33 likes

Gisteravond gellak gekregen. Ik open EEN bakje, duimnagel blanco :woman_shrugging: am I just not meant to have nice looking nails :sob:

Ik voel je

Een van deze is niet zoals de anderen…

6 likes

Bedoel je gellak gekregen als in een manicure waar je voor betaald hebt? Want dan zou ik gewoon teruggaan en vragen of ze de duim opnieuw doet! Mijn mevrouw doet dat gratis als er zo snel iets mee gebeurt, ook al is het maar een chip.

Intussen zelf heftig beïnvloed door jullie Skittlemania😏

16 likes

De pink is trouwens niet wit, maar lichtroze. Lijkt een beetje gek op de foto🤔

Ja m’n nichtje heeft het gedaan, ga morgen terug :p. Ik maakte een bakje met curry pasta open, dat eet ik dus de komende 2 weken niet meer :+1:

1 like

Hou zo van deze kleur. Draag echt nog maar 3 kleuren de laatste tijd waar deze er een van is :heart:

Wel al dag 5 dus sorry

26 likes

Heb even geen geld voor een refill

:joy:

8 likes

Ik wil jou even bedanken, ik heb mijn nagels nu ook zo gedaan. Gewone basecoat, 2 lagen kleur gewone nagellak, gel basecoat en gel topcoat. En dit waren mijn nagels na ruim 1,5 week.

Het werk dus echt super goed! (Kleur is Essie Miss fancy pants). Net opnieuw gedaan op dezelfde manier. (Oud lakje van Catrice, Karl says tres chic).

15 likes

Nieuw hier!:raising_hand_woman:t3: Ik dacht introduceer mezelf met mijn nagels haha. Leuk om hier al die kleurencombinaties te zien, brengt mij meteen op ideeën!

40 likes

Welke is dit? Hele mooie kleur.

@loviedovie heel mooi!