Show je nagels

Acryl zelf eraf gesloopt :+1:t3: Nu weer terug naar basic met gewoon gellak. Heel kort ook voor mijn doen. Niet in de mood voor hysterische kerstnagels dit jaar, maar geniet wel van jullie nagels!

20 likes

Ohja dat klopt, maar daar kun je wel een verschil tussen zien. De E is dan net iets anders. Maar over het algemeen is het bij lakjes zo dat CE in combinatie met CPNP en de andere keurmerken wordt gegeven en dat is dan sowieso de goede CE

Ja net iets anders, maar dan moet je dat wel weten/zien. Vandaar dat ik het even aangeef.

Ik wilde toch minimalistisch en donker? Tot ik op Pinterest ging :smiley: kom maar op met die trouwring!! Ik vind het zoooo gaaf geworden. Heb ook uitgebreid met haar over die allergische reactie gepraat, dat was heel fijn. Ze waren daar echt super hygiënisch en het was gewoon top.

57 likes

Dankje!! Ik wil zo ook nog even een close-up posten omdat ik gewoon zo enthousiast ben omdat ik nog nooit zulke mooie nagels gehad heb.

Weet nu door dit topic ook zeker dat ik volgend jaar een lamp ga kopen :slight_smile:

1 like

Echt supertof! :heart_eyes:

1 like

Zo fijn om te beginnen met babyboom nagels om het na twee weken zelf te lakken. Love it.

10 likes

Kerstglitterssss

34 likes

Ik vind dit heel mooi. Mooie kleur, past goed bij je huidskleur en ook mooie lengte. Misschien anders dan je gewend bent, maar absoluut niks mis mee

1 like

Ik heb maandag een afspraak voor een mooie feestmanicure, leuk om hier al wat inspiratie op te doen!
Ik dacht eerst aan donkere nagels met goud, zo bv:

Maar nu ik al die mooie roze/lichte nagels zie twijfel ik (@Harrrie @Illuminated @Rozecoupeschaar, supermooi!!)

21 likes

Ik vind het met zwart daar ook heel mooi, zou bijna m’n nagels opnieuw gaan doen hiervoor haha :scream:

1 like

Mooi juist dat zwart met goud :heart_eyes:

Ja mooi!

Ik had dit ook als inspiratie met blauw en dit kwam eruit

25 likes

Ja! Is gewoon zelf gelakt hoor. Heb als basis Pink gellac 166 vintage nude met OPI gaining mole-mentum (maar die is al best oud) en dat weer gesealed met gel topcoat anders voelen die flakes zo naar aan.

1 like

Christmassy sparkles!
Beetje donker op de foto, de glitters zijn feller rood/roze in het echt.

26 likes

Ombre die in het echt wat geleidelijker overloopt dan op de foto
M’n broer: oh je hebt ze voor de helft gedaan?

22 likes

Nou het is dus gewoon een klassieke allergie! Ook bij de normale basecoats. Kut zeg. Heb weer allemaal blaasjes. Gelukkig veeel minder dan normaal omdat deze nagelstylist het echt heel zorgvuldig aangebracht heeft, maar toch… klotezooi.

Oh nee echt? Wat kak! Misschien kun je antihistamine halen zodat de jeuk in ieder geval afneemt? En dan eventueel naar de dokter om uit te laten zoeken voor welke stof je precies allergisch bent. Dan kun je later, mocht je nog gel willen, aan de hand hier van een basecoat uitzoeken waar je wel tegen kunt. Waarschijnlijk ligt het aan de monomeren die in gel zitten, maar om zeker te zijn zou je dat kunnen laten onderzoeken.

Zo stom. Je nagels zien er echt super tof uit.

18 likes

12 likes