Show je nagels

21 likes

Ik vind nagels kijken zo onwijs leuk hè :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ja echt he, zo leuk inspiratie op te doen! Ik ga overmorgen voor de laatste keer mijn nagels laten doen, in januari begin ik met nieuw werk waar nagellak niet is toegelaten :cry:

Ik had 5 lakjes besteld op ali van venalisa en van de week binnen gekregen. Alleen er zat een sticker op het pakketje dat de items niet voldoen aan de Europese richtlijnen voor een pakketje of zoiets? Duurde ook best lang voor ze binnen kwamen (4 weken) dus denk dat ze bij de douane hebben gelegen (is toch een soort vluchtige stof?) weet iemand of die kwaad kan. Wil geen boete ofzo.
Kwam er daarna ook achter dat ik 3 van de 5 kleurtjes gewoon al had :laughing: misschien wil iemand ze overnemen of ruilen?

Over het douane gedeelte heb ik geen idee… Ik vroeg me wel af om welke kleuren het gaat en wat je ervoor zou willen hebben?

Zo’n sticker heb ik ook wel eens. Hoef je verder niks mee te doen en krijg je ook geen boete voor ofzo. De verkoper heeft gewoon niet op het pakket vermeld dat het om gellak gaat

Zwart met een subtiele glitter. Lakje van elite99

21 likes

Heel leuk!

12 likes

Deze 3. (onderste zijn al mijn kleurtjes, de meeste van venalisa dus)

8 likes

Ah dankje, helaas… Die kleuren heb ik zelf ook al.
Wat veel heb je trouwens! :heart_eyes:

Attracting Pomp van Catrice.

14 likes

Weet je het nummer van deze toevallig? Vind hem heel tof!

Wauw mooi kleurtje!

Bu036

Thanks! Heb hem meteen in mijn mandje gedaan

1 like

Ik ben ook klaar voor de kerst :christmas_tree::santa:t3:
(Op nagelriemen insmeren na :joy:)

13 likes

Ik ben dankzij gelnagels helemaal gestopt met bijten! Heb nu zelfs zonder tip, maar alleen een gellakje. Hoop dat jij ook kan stoppen!

1 like

Ik ga er morgen avond mee aan de slag :star_struck: twijfel nog of ik nepnagels ga plakken en die vol gooi met glitter, of gewoon m’n eigen nagels…

Ja het is wel prijzig. Maar als je voor alleen gellak gaat, scheelt dat wel hoor.
Je kan eventueel ook zelf een setje van pinkgellac ofzo aanschaffen? Weet niet hoe handig je bent.
Maar voor alleen het gellakje zonder tip betaal ik €25,00 incl. verwijderen oude lak. Doe het iedere 3 weken ongeveer. Volgens mij betaal je voor gelnagels rond de €35/€40 toch?

1 like