Show je nagels

Ik ga het meemaken. Is alleen mijn duim, anders die gewoon overnieuw…

1 like

Oke misschien een stomme vraag:

Ik heb gellak op, maar de topcoat niet goed op de rand van mijn nagel gedaan dus ik denk dat het daar snel beschadigd. Kan ik een extra laag topcoat aanbrengen over de topcoat die er nu al op zit? Of blijft dat daar niet op “plakken”?

Jawel hoor kan prima

1 like

Het maakt ook niet zo veel uit. Ook de lak zonder topcoat is helemaal uitgehard!

@Santeria heel mooi! Mooie handen heb je. Hoop dat lange nagels een beetje went voor je haha

2 likes

31 likes

Geen hele mooie foto maar ben wel blij met m’n nagels :heart_eyes:

42 likes

OPI - underneath the mistletoe met gouden glitter van UNT

10 likes

Herken je struggles haha!

1 like

Nagels gelakt voor kerst! Lakje is van catrice, uit de gold jewels lijn.

6 likes

Eerste keer zwarte nagellak :black_heart:

13 likes

Iemand tips, ik wil graag zelf gaan beginnen met gellak. Waar/ wat/ hoe schaf ik wat aan? Echt 0 idee…

Zelf heb ik een startersset van Pink Gellac gekocht, daar zit alles bij inbegrepen wat je nodig hebt (primer+base lak+kleurtje+top coat. Ik ben nog maar net begonnen maar het bevalt me goed! Je kan natuurlijk ook alles apart kopen maar als beginner lijkt zo’n set me handiger

Vandaag was echt mijn lucky day. Kon gewoon nog op inloop bij een nagelsalon terecht.

28 likes

Ik heb ook sinds kort een startersset van Pink Gellac en ben er erg blij mee! Het is echt niet moeilijk. Er zit ook een boekje bij met een hele duidelijke beschrijving hoe je het stap voor stap aan moet brengen en eraf moet halen. Echt een aanrader!

Een beetje glitter

19 likes

Hoe doen jullie ombre nagels? Ik deed dat ooit met een sponsje maar vond dat altijd vlekkerig worden.

11 likes

Tweeling!

12 likes

30 likes

Ik ben zo jaloers op alle prachtige nagels hier! Heb er eergisteren dik een uur over gedaan om mijn shellac (die er pas 4 dagen op zat) eraf te krijgen door die allergie :frowning: heb nog steeds blaren op mijn handpalmen. Ik denk dat ik serieus nooit meer shellac kan doen? Ga proberen te achterhalen waarvoor ik precies allergisch ben. Grrrrr :triumph:

Zachtroze met gouden glitters :sparkles: Ik wilde eigenlijk als basis een babyboom laten zetten, maar die was op. Maar goed, hier ook heel blij mee!

26 likes