Show je nagels

Ik ben bij een nieuwe styliste geweest voor mijn acrylnagels, super tevreden maar ze is nu op vakantie. Omdat ik veel dingen gepland heb wilde ik perse na 3,5 week nieuwe nagels dus heb nu een afspraak bij een ander meisje.
De styliste waar ik nu ben geweest heeft echt super veel lakjes, glitters, doet het fulltime, kan echt alles (komen heeeel veel meiden die naar mijn mening ordinaire nagels willen met stenen en nailart en al haha).
Het meisje waar ik heen ga heeft echt een super brave insta, denk dat ik maar lichtroze kies want ik hou van een huidskleurtje waardoor uitgroei minder opvalt.

Maaaar zij wilt graag dat ik met kale nagels kom. Maar dan moet ik mijn acryl er zelf afhalen??? Heb ik wel eens gedaan - super slecht, gewoon een pincet er onder gestoken zodat er veel lucht bij komt en trekken. Aceton weken had na 45 min namelijk nog geen effect.
Als ik ze een dag van te voren er af “trek” is het toch super slecht om meteen acryl op die zwakke nagels te plaatsen.
Ik vroeg haar of zij ze er niet af kon vijlen/halen en toen zei ze liever niet en als het wel moest, dat het dan €10 extra kost.

Ik weet niet waar ik heen wil met dit verhaal. Gewoon een soort nageldilemma haha.

Ik zou eerlijk gezegd echt niet zelf gaan peuteren en iemand anders zoeken om naartoe te gaan. Het klinkt ook niet alsof zij het zelf wel goed kan en ik ben bang dat je nagels anders straks super beschadigd en zwak zijn, ook als zij het doet.

Ik heb dat vaker gedaan :yum: er komen dan allemaal scheuren op mijn nagelbed (of hoe heet het), het ziet er niet uit, maar heb er verder nooit last van gehad. Geen pijn ofzo. Snap dat het niet goed is. Maar ongeduld …

Nee het ligt er volgens mij meer aan dat zij op vakantie gaat en zoveel mogelijk klanten wil helpen die dag … zo bracht ze het, dat het extra tijd kostte enz. Ze biedt het namelijk wel aan in haar salon. :face_with_raised_eyebrow:
Het is ook maar een noodoplossing, ga waarschijnlijk niet meer terug naar haar maar naar m’n vorige styliste maar wil niet met nog maar 4 acrylnagels op naar alle feestjes die op de planning staan haha.

Heb ontdekt dat ik max 3x nieuwe gellak kan doen (dus ong. 2 maanden) en dat daarna al m’n nagels gaan scheuren en afbreken, dus ben nu weer opnieuw begonnen met korte nagels :slightly_frowning_face: lekker zomers kleurtje wel

4 likes

Mijn nagelstyliste rekent ook meer geld aan als ze de “oude” pose van een andere styliste eraf moet halen. Meestal is dat bij horrornagels waarbij de vorm op niks trekt bvb en ze meer werk heeft dan gepland.
Ik zou naar een andere styliste zoeken die wel kan omgaan met andere nagels.

Ik zou een tientje extra betalen en er niet zelf aan gaan prutsen haha

Geen probleem! Als je toch nog vragen hebt of iets, stuur me even een berichtje! :blush:

1 like

Oeh is dit een gel lakje? Welke is het?? Heel mooi!

CND en dan zwart, ik zie op internet dat ie black pool heet!

1 like

Nieuwe set acryl nagels! Ben vergeten te vragen hoe de kleur heet :tired_face:

18 likes

Ik was op vakantie en toen zag ik een foto van Lakwerk op Instagram (echt love hun) en ben meteen een Spaanse drogist ingerent met de foto. Aangezien ik niet in de buurt Amsterdam woon heb ik zelf een poging gewaagd. Heftig voor iemand die alleen nude en zwart draagt. :sweat_smile:

(En niet van dichtbij bekijken hahaha need some practice)

29 likes

Moet nog even vijlen

4 likes

8 likes

Lekker basic met een semitransparant lakje. Ik heb in tijden niet meer zulke lange nagels gehad en dat komt allemaal door dit topic en de mooie lange nagels die ik hier voorbij zie komen. Mag van mezelf een mooi essie lakje uitzoeken als beloning hihihi

8 likes

Helaas is mijn pinknagel afgescheurd en mijn nagelriemen zijn droog.

Kleurtje: Chinchilly van Essie

6 likes

Bij DM gisteren dit lakje van P2 gekocht. Ga er meer halen; ondanks zwemmen zit het er nog goed op!

6 likes

Catrice nagellak. Die van mij is al zo oud dat ik de naam niet meer kan lezen maar als ik internet mag geloven heet hij Chrome Infusion

4 likes

Welke kleur is dit? Lekker zomers!

Gellakje, lekker zomers :revolving_hearts:

3 likes