Show je nagels

Mijn nagelstyliste rekent ook meer geld aan als ze de “oude” pose van een andere styliste eraf moet halen. Meestal is dat bij horrornagels waarbij de vorm op niks trekt bvb en ze meer werk heeft dan gepland.
Ik zou naar een andere styliste zoeken die wel kan omgaan met andere nagels.

Ik zou een tientje extra betalen en er niet zelf aan gaan prutsen haha

Geen probleem! Als je toch nog vragen hebt of iets, stuur me even een berichtje! :blush:

1 like

Oeh is dit een gel lakje? Welke is het?? Heel mooi!

CND en dan zwart, ik zie op internet dat ie black pool heet!

1 like

Nieuwe set acryl nagels! Ben vergeten te vragen hoe de kleur heet :tired_face:

18 likes

Ik was op vakantie en toen zag ik een foto van Lakwerk op Instagram (echt love hun) en ben meteen een Spaanse drogist ingerent met de foto. Aangezien ik niet in de buurt Amsterdam woon heb ik zelf een poging gewaagd. Heftig voor iemand die alleen nude en zwart draagt. :sweat_smile:

(En niet van dichtbij bekijken hahaha need some practice)

29 likes

Moet nog even vijlen

4 likes

8 likes

Lekker basic met een semitransparant lakje. Ik heb in tijden niet meer zulke lange nagels gehad en dat komt allemaal door dit topic en de mooie lange nagels die ik hier voorbij zie komen. Mag van mezelf een mooi essie lakje uitzoeken als beloning hihihi

8 likes

Helaas is mijn pinknagel afgescheurd en mijn nagelriemen zijn droog.

Kleurtje: Chinchilly van Essie

6 likes

Bij DM gisteren dit lakje van P2 gekocht. Ga er meer halen; ondanks zwemmen zit het er nog goed op!

6 likes

Catrice nagellak. Die van mij is al zo oud dat ik de naam niet meer kan lezen maar als ik internet mag geloven heet hij Chrome Infusion

4 likes

Welke kleur is dit? Lekker zomers!

Gellakje, lekker zomers :revolving_hearts:

3 likes

Chrome infusion heet hij. Kan je daar wat mee?

Ja, van Catrice toch?

1 like

Gellak eraf gehaald en nu maar weer een x zelf gelakt want t kostte een rib uit mn lijf. Dit is er eentje van Essie, iets van lovie dovie heet ie geloof ik.

10 likes

Zwarte lakje is van Catrice 39 Black To The Routes
Glitter lakje is van Catrice 01 Down The Milky Way
Topcoat Catrice Iconails gel topcoat

7 likes

Hoe lang bleef de gellak goed bij jou?