Ik ben bij een nieuwe styliste geweest voor mijn acrylnagels, super tevreden maar ze is nu op vakantie. Omdat ik veel dingen gepland heb wilde ik perse na 3,5 week nieuwe nagels dus heb nu een afspraak bij een ander meisje.
De styliste waar ik nu ben geweest heeft echt super veel lakjes, glitters, doet het fulltime, kan echt alles (komen heeeel veel meiden die naar mijn mening ordinaire nagels willen met stenen en nailart en al haha).
Het meisje waar ik heen ga heeft echt een super brave insta, denk dat ik maar lichtroze kies want ik hou van een huidskleurtje waardoor uitgroei minder opvalt.
Maaaar zij wilt graag dat ik met kale nagels kom. Maar dan moet ik mijn acryl er zelf afhalen??? Heb ik wel eens gedaan - super slecht, gewoon een pincet er onder gestoken zodat er veel lucht bij komt en trekken. Aceton weken had na 45 min namelijk nog geen effect.
Als ik ze een dag van te voren er af “trek” is het toch super slecht om meteen acryl op die zwakke nagels te plaatsen.
Ik vroeg haar of zij ze er niet af kon vijlen/halen en toen zei ze liever niet en als het wel moest, dat het dan €10 extra kost.
Ik weet niet waar ik heen wil met dit verhaal. Gewoon een soort nageldilemma haha.